پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۷ بیماری پنهان در فضای مجازی + اینفوگرافی

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 551726
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مثل یک عضو ثابت،ساعتها در فضای مجازی چرخ می‌زنید، حتما به آگاهی از این موارد نیازمندید.
۷ بیماری پنهان در فضای مجازی + اینفوگرافی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حدود دو دهه از ورود اینترنت به زندگی مردم می‌گذرد، شبکه‌‌ی سراسری عظیم که با ظرفیت پیشروی در  تمامی عرصه‌های بشری، تغییر و تحولی اساسی در عصر حاضر به وجود آورد. تغییراتی که بالطبع با پیامدهای خاص خود هر روز اتفاقی جدید برای بشر رقم زد.

در این بین  شاید بتوان تغییرات رخ داده در دنیای ارتباطات و ورودشبکه‌های اجتماعی گسترده و متفاوت را از سایر تغییرات شکل گرفته دیگر، چشمگیرتر و ملموس‌تر نامید؛ شبکه‌هایی که هر کدام به شیوه‌ای خاص به دنبال جذب کاربر برای خود هستند و با تنوعی که گرفته‌اند تقریبا می‌توان گفت اقشار مختلف را شامل می‌شوند.

 اینفوگرافی زیر به سراغ این موضوع رفته و ابعادی از این شبکه‌های اجتماعی را به ما نشان می‌دهد که شاید کمتر به چشم بیایند. اتفاقاتی که تحت عنوان تهدیدات فضای مجازی از آنها یاد می‌شود و  بسیار پر اهمیت و حساس هستند.
7 سرفصلی که هر کدام از دل دنیایی گسترده حکایت دارد و به تنهایی می‌تواند سراشیبی سقوط را در پی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *