پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

ماجرای خودروی ضدگلوله رهبر معظم انقلاب

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 551709
وقتی قرار شد سمند خودروی ضد گلوله و تشریفاتی شود. سردار حسین نجات، جانشین سازمان اطلاعات سپاه که در یک مقطع ده ساله ...
ماجرای خودروی ضدگلوله رهبر معظم انقلاب
به گزارش جهان نيوز؛سردار حسین نجات، جانشین سازمان اطلاعات سپاه که در یک مقطع ده ساله فرماندهی سپاه ولی امر را به عهده داشته در گفتگو با برنامه دست خط به یک خاطره جالب از رهبری اشاره کرده و گفته است:”

یادم هست خودرویی که ایشان استفاده می کردند، خودرو مدل ۷۵ یا سال ۶۲ – ۶۳ بود … حاج محسن رفیق دوست رفته بود خارج از کشور که اوج ترورها بود، یک تعدادی خودرو آورده بود، یکی دوتا را هم داده بودند به رئیس جمهور وقت که آقا بودند که وقتی رهبر شدند، همین خودروها هم منتقل شده بود و ما چون احساس می‌کردیم که خودروها خیلی کهنه شده است بدون اینکه من مشورت بکنم با ایشان، از فرمانده سپاه خواستم یکی دوتا خودروی جدید ما بخریم، آن روزی که ما خودرو را آوردیم و خواستیم که ایشان سوار شوند، به ما خیلی ایراد گرفتند که چرا شما این خودرو را آوردید.

من عرض کردم آن خودرو، خودرو کهنه ای است ممکن است نشود از آن استفاده بکنیم. ایشان گفتند که آقای نجات اگر پیکان قابل ضد گلوله شدن بود، من به شما می‌گفتم که پیکان برای من بیاورید استفاده کنید، حالا اگر ماشینی مدل بالاتر از این آوردید، دیگر مسئولیت شرعی به عهده خودتان است. باید ماشینی بیاورید که ارزان‌ترین قیمت باشد، حالا چون حفاظت گفته ضدگلوله باشد که بتوانید ضد گلوله اش کنید.

من یادم است مدتها رفتم ایران خودرو و به نتیجه هم رسیدیم که بتوانیم خودرو سمند را گیربکس و موتورش را تقویت کنیم و ضد گلوله کنیم و با مسئول آن موقع ایران خودرو هم به توافق رسیدیم و پکیج آن را هم آماده کردند که من موقعی که به مقام معظم رهبری خبر دادم خیلی خوشحال شدند. ایشان گفتنند خیلی هم خوب است که یک خودرو ایرانی را شما ضدگلوله کردید و می توانید به بقیه مسئولین کشور هم بدهید. مسئول ایران خودرو عوض شد و ما موفق نشدیم آن پروژه را به نتیجه برسانیم.”
مرجع : ایران جیب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترا خدااز این خاطرات آبکی تعریف نکنید مقام و شان رهبری خیلی بالاتر ازاین سطح نگریها می باشد ماباید احترام مقام ولایت و شخص رهبررا بیش ازاین نگهداریم
محسن
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
لطفا از این خاطرات بسیار فراوان منتشر کنید. چقدر شبیه به ماجراهایی است که از زندگی اهل بیت نقل می شود. زندگی اشرافی بلای جان مسئولین و در نتیجه بلای جان مردم شده. چنین ساده زیستی لازمه‌ی مقام ولایت و افتخار شخص رهبری در دنیا و آخرت است ان شاالله.
علیپور
Germany
رهبر ما جانشین انبیا و اولیا و ائمه اطهار است و خودشان از جان ایشان محافظت میکنند. امام علی و امام حسین حافظ جان ایشانند
فدایی
Iran, Islamic Republic of
با وجودی که در فقر شدید به سر میبرم ولی حاضرم صدها هزار میلیارد خرج حفاظت از امام المسلمین شود و هزاران میلیارد از پول کشورم تقدیم امت سوریه و فلسطین و یمن و عراق و لبنان و میانمار شود
ما حاضریم سختی و گرسنگی بکشیم اما کوچک ترین آسیبی به بنای رفیع ولایت نرسد تا امام عصر(عج) هم از ما راضی باشد
Iran, Islamic Republic of
اون وقت به احمدی روشن مسئول حراست گفت ترا آیت الکرسی کافیست .محافظ می خواهی چکار.....به نقل از پدر شهید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی مسئول حراست به احمدی روشن گفته، چون مطلب جوری نوشته شده در نظر اول گویا رهبری به ایشان گفته محافظ نمی خوای!
Russian Federation
...
Asia/Pacific Region
...