جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۴۴

توییت عجیب عضو شورای شهر تهران در مورد دفاع مقدس/ سروری: آقای نظری اگر به خانه اش حمله شود دست متجاوز را می فشارد!؟

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۲
کد مطلب: 551669
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مسئله دفاع است اگر یک نفر هم به منزل آقای نظری هم حمله کند او باز می گوید که خشونت در هر شکلش محکوم است.
توییت عجیب عضو شورای شهر تهران در مورد دفاع مقدس/ سروری: آقای نظری اگر به خانه اش حمله شود دست متجاوز را می فشارد!؟
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توییتی عجیب نوشته است: "جنگ تحمیلی بنامیم یا دفاع مقدس، تفاوتی در عمق فاجعه و رنجی که بر این مملکت و ملت گذشته ایجاد نمی کند، جنگ و جنگ طلبی مذموم است"


 
در همین حال، پرویز سروری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به توییتر سوال برانگیز و عجیب حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره دفاع مقدس، اظهار کرد: آنچه در پیام آقای نظری منتشر شده، اگر درست باشد اظهارات نگران کننده ای است که عضو شورای اسلامی شهر یکی از مهمترین موضوعات و تاریخ کشور را به این شکل تحریف می کند.

وی تاکید کرد: مسئله دفاع است اگر یک نفر هم به منزل آقای نظری هم حمله کند او باز می گوید که خشونت در هر شکلش محکوم است و دست فرد متجاوز را به گرمی می فشارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس کشورمان هیچ حرکت تحریک آمیز و مبتنی بر جنگ طلبی انجام نداد، مردم ما سرگرم انقلاب خودشان بودند که عده ای با فشار نظام سلطه به ایران حمله و چند استان ما را اشغال کردند.

سروری اضافه کرد: اهداف صدام در حمله به کشورمان بسیار خطرناک بود، آنان اعلام کردند که قرارداد الجزایر دیگر میان ایران و عراق معتبر نیست، اروند رود هم شط العرب است، خوزستان و خرمشهر هم باید از ایران جدا شوند و تا سه روز دیگر در تهران سان خواهیم دید.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: استکبار جهانی با حمایت بی چون و چرا از صدام خواهان براندازی جمهوری اسلامی شد در چنین حالتی ملت مظلوم و بی دفاع ایران چه می کردند، آیا باید در مقابل متجاوز زانو می زدنند و می گفتند که منطق با جنگ مخالف است پس ما تسلیم تجاوز دشمن شویم.
 
وی اظهار کرد: دفاع مقدس، مقاومت مردم و خون شهدا کشور را بیمه کرد، آیا این منطق است که این ذخیره عظیم الهی و نهالی که با خون هزاران شهید به دست آمده، را به عنوان جنگ طلبی و جنگ افروزی مطرح کنیم.
وی ادامه داد: وزیر فرهنگ دولت اصلاحات آقای مهاجرانی از دفاع مقدس با عنوان برادر کشی نام برد اینگونه موضع گیری ها سابقه دارد آقای نظری هم احتمالا قصد دارد مسیر او را برود.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هفته دفاع مقدس باید از رزمندگانمان تقدیر و تشکر کنیم و آنان را سمبل های بزرگی بدانیم، صحیح نیست که با چنین اظهارنظرهایی دل رزمندگان و خانواده های آنان را بشکنیم، غم را در وجودشان وارد کنیم و ذخیره بزرگ جنگ تحمیلی را خسارت بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما از شرافساد طلبان بعضا ساده لوح نجات بده.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری، اگر دفاع مقدس ملت رشید ایران نبود، الان شما و همپیاله هایتان به جای پدر ، به بعثی ها می گفتید ابو
Iran, Islamic Republic of
ایشان فرزند شهیدن
Iran, Islamic Republic of
باشند خط شو عوض کنه همون پدرشهیدش هم از اون برائت می کند...مگر محسن رضایی وآهنگران وخزعلی ووووو نبودند از فرزندانشون برائت جستند.....دختر شهید سراغ دارم مانتو قرمز وبا آرایش میاد بیرون ....برادر شهید سراغ دارم به چهلم برادرش نرسید از ترس جنگ رفت کارت پایان خدمت گرفت ویه برادر دیگرش هم خلاف سنگین داشت ...بحرحال پاسدار خوبی برای خون پدرش نیست همینکه 2میلیارد داده به کرباسچی بره تولیست امید لکه ننگه براش !!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بنده از محضر پدر شهید ایشان عذر می خواهم، قصد جسارت به پدر والا مقام ایشان را نداشتم، جای تاسف دارد که فرزند شهید اینگونه به ارزشهای انقلاب بتازد.
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
ویا
پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد
وحکایت
پسر کو نداردنشان از پدر
توبیگانهخوانش ،نخوانش پسر
Iran, Islamic Republic of
افسوس و صد افسوس !!! چه کسانی در مسند امور قرار گرفته اند ؟ مذهبی که نیستند هیچ ، ملی هم نیستند ! امام حسین علیه السلام در سخنی گرانسنگ بدین مضمون فرمودند : اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد و آزاده باشید . آقای عضو شورا ، به کجا چنین شتابان ؟ این تذهبون ؟ البته از این طیف افراد ، جز این خرده فرمایشات ، انتظار دیگری نباید داشته باشیم .
Iran, Islamic Republic of
انشاالله!!! هروقت داعش یا امریکا به سمت ایران برای حمله حرکت کرد ایشان خشونت را محکوم کرده و با پیشکش کردن ...مانع از جنگ خواهند شد !!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا می تواند به حرفی که زده فکر کند.
ما هم می توانیم به حرف او فکر کنیم.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنیم ؟!

کجای فکر دارد ؟
مبتلایان به شک در بدیهیات و مشاهدات و تجربیات ، می خواهند میکروب شکاکیت خودشان را به دیگران منتقل کنند

صدام بعد از آن همه خیره سری مقابل ما سراغ کویت رفت و ... مزد کمکهای او رو کف دستش گذاشت !

ما با چنین موجودی طرف بودیم
حلبچه عراق و برخی از شهرهای ما و رزمندگان شیمیایی که هنوز زخم و زجر شیمیایی شدنشان را می بینیم و حس می کنیم
موجود به آن هاریگری باهاش چه باید می کردند ؟
چقدر ...
آفرین به نمایندگانی که چنین عناصری را تایید صلاحیت کردند تا ... !
Iran, Islamic Republic of
در مذموم بودن جنگ گفته شده است .
دفاع حق همه ملت ها ست .
Iran, Islamic Republic of
اگر بشه بهش گفت حرف!!!!!!!!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بامنطق این تازه به دوران رسیده ها باید دراینده ای نزدیک امام وشهداورزمندگان را به جرم جنگ طلبی محاکمه وازصدام عذرخواهی کنیم
اسکندری
Iran, Islamic Republic of
این آقا تاریخ معاصر را هم نخوانده نمی دانم چطور مدرک تحصیای گرفته است ؟؟؟؟
آخر عزیز من مگر ما جنگ را شروع کردیم که این حرف را می زنی!!!!
امان از بی سوادی
Iran, Islamic Republic of
برای این کار نیازی به تحصیلات نبوده!
کافی بود دو میلیارد تومان به کرباسچی بدهند که در شورای شهر تهران قرار بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
افرادي با ادعاي زياد ولي با انديشه اي كوچك.
حتي تفاوت حمله و دفاع را نمي دانند
Iran, Islamic Republic of
این جور آدما مشکل اصلی شون غیرتی هست. اندیشه کوچک که جای خود دارد.
Iran, Islamic Republic of
علت این موضوع و الینگی و بی هویتی که در نسل های حال همچون نظری و اینده شکل گرفته و بدتر هم میشه نظام دانشگاهی و اموزش و پروش ما است که قبلا به واسطه نفوذ در مهد ها و مدارس و دانشگاه ها در همون اوایل جنگ و بعد از فوت امام و دولت کارگزار هاشمی نهالش کاشته شده و حالا دارند میوه انرا میچینند. این حرفها تماما منشاء لیبرالیسم است و تفکر مزخرف واقعیت وارونه را شکل داده و نقطه قوت کشور و بازدارندگی از هجوم دشمن را برعکس جلوه میدند و این ها مطمئن باشید دانسته و خواسته ویا حتی از روی نادنی قصدی جز براندازی حکومت را در هدف و مخیله ذهن ندارند و بخاطر اینکه هیچ وقت درد نداری و سلامت زندگی کردن (بدون پارتی وزد و بند) را ندیده اند و همیشه یا ظلم کردند و یا در برابر ظالم در نسبت به دیگران و حتی خودشان بی تفاوت بوده و هستند
آدمیزاد
Colombia
نظام دانشگاهی پس از انقلاب فرهنگی که " سروش و زیباکلام و خاتمی" بنیانگزارش بودند از این بدتر هم میشود
Iran, Islamic Republic of
البته از کسی که تا دیروز اسمی ازش نبوده یهویی . شانسکی بعلت لیستی رای دادن مردم سر ی بلند کرده انتظار بیش از این نیست که تاریخ مملکت خودش را بخوبی بداند ..
عــلی
Iran, Islamic Republic of
بله، دُرسته که جنگ و جنگ طلبی مذموم هست، ولی دفاع غیرتمندانه عین شرافت و کمال است. و مــا تا قیام قیامت مدیون دلاوریها و غیرتمندی و جسارت شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها هستیم.
البته اگر بعضی از آقایون بفهمند!!!!
میان عاشق و معشوق سرّیست
چه داند آنکه اَشتر میچراند
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سلام
مردم یه خورده حواسشان را جمع کنند و به این آدم های بی غیرت رای ندن لطفا
حمید
United Arab Emirates
مث اینکه فیلم فروشنده رو هر روز می بینه
صفا
Iran, Islamic Republic of
ایشان فرزند شهید است و حتی متاسفانه سابقه دستگیری در فتنه ۸۸ را دارد . خواهش میکنم سرادر شهید خلیل (حجت) نظری فرمانده گردان حضرت ابوالفضل ع گیلان را در اینترنت کلیک کنید و وصیت نامه شهید را که به دوستان و خانواده چه وصیت کردنند را در جواب این پسر بگذارید تا معجزه پیام شهداء را ببینید.
Iran, Islamic Republic of
عقل منافق در زبان اوست : یعنی بدون فکر حرف می زند
Iran, Islamic Republic of
مسئولین آمریکایی با این که به ژاپن و ویتنام و عراق و افغانستان حمله کردن حاضر نیستن از این کشورها پوزش بطلبن و تجاوزاتشون به کشورهای دیگه رو محکوم کنن اون وقت یک عده لیبرال غرب زده میان و به دفاع مقدس ما در مقابل تجاوز صدامیان برچسب های احمقانه می زنن جنگ طلب کدخدای شماست بدبختها
Iran, Islamic Republic of
نه_به_حماقت
حرف زدن از روی جهالت و حماقت مزموم هست
فرقی نمی کند اسمش را غرب زده بنامیم یا کدخدا پرست
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواران آمریکا بزرگ جنگ طلب عالم
دفاع ملت از خودش رو مزموم می دانند ولی تجاوزات آمریکا را مشروع
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: آنها که صحبت از صلح می‌کنند، می‌خواهند منطقه را به جنگ بکشند. باور نمی‌کنیم آمریکا و اسرائیل به نفع صلح و منافع ما گامی بردارند
Iran, Islamic Republic of
نام مناسب را می گذاشتی هنگامی که داعشیان به مال و ناموس کشورهای اسلامی حمله می کرد، از ناموس خود می پرسیدی
همهان داعشیانی که ورژن جدید همان بعثی ها هستند. ورژنی که زیر نظر مربیان آمریکایی اسرائیل آموزش دیده اند.
Iran, Islamic Republic of
نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان ومنافقین ومرفه های بی درد بیفتاد!!....تازه این تازه به دوران رسیده تاریخ را هم تحریف می کند .بی غیرت واداده !!
Mostafa
Iran, Islamic Republic of
اون که مجلسش هست که باید راس امور باشد اونطور اسبایی رفتن توش حالا این جا یک شورای شهره که افسار همه شون دست امثال کرباسچی هست
دوستان ناراحت نشوند این هنوز اول حضورشون هست خوابای زیادی دیدند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای چنین افرادی که تعسب ندارند وبدون درک اظهارنظرمیکنند
United States
واقعا ننگ این شخص باشد که چه راحت خودش رو کنار صدام معدوم ، امریکای جنایتکار و وطن فروشهای مزدور گذاشته ان هم بعنوان نماینده مردم. چه راحث میخوان انقلابی رو که به قیمت این همه خون بدست امده به ارباب صهیونیستشان بدهند.
حسین از امریکا
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری، ظاهرا هنوز فرق بین دفاع و تهاجم را نمی داند، به همین دلیل ارزش دفاع را درک نکرده است و نمی داند پشت همین میزی که تکیه داده و از لب تاب بیت المال استفاده می کند، به دلیل درک صحیح جوانان و مردم از دفاع و مقابله با دشمن بود.
Iran, Islamic Republic of
حالا یه اشتباهی کرده می خواسته خودشو مطرح کنه نادانی و جاهلی کرده شما به بزرگواری ببخشید البته از روی مستی قدرت و منصب هم می شود چنین کارهای کرد
مرتضی علیوردی
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری دفاع از میهن عزیزمان را محکوم نکرده اند بلکه کلا جنگ و جنگ طلبی را محکوم نموده اند ایا کسی هست که منکر درد و رنج ملت از جنگ بشود .اقای نظری چون خودشان این درد را از نزدیک حس کرده اند جنگ را امری مذموم نامیده اند نه دفاع دلیرانه مردم از میهن اسلامی را.
Iran, Islamic Republic of
بابا این میخواست دیده بشه که شد اینم فهمیده اگه بخواهد دیده بشه باید یه کاری بکنه یا یه حرفی بزنه کار نمیکنن حرف راحت تره زحمت هم نداره اقای نظری اگه بخوای خود شیرنی هم بکنی راههای دیگه ای هم هست مثلا اند راستحباب غرق شدن در استخر بانوی بزرگ رو مطرح کنی ریییست خوشحال میشه به مقدسات مردم چکار داری
امینی
Iran, Islamic Republic of
اعتماد ملی ها عموما ساده لوح هستند ،اول حرف میزنند شاید بعدا فکر کردند.
Iran, Islamic Republic of
زمانی که داعش به مجلس حمله کردفکرکنم ایشان تاقلب اروپافرارکرد
mahdi
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این آقا ی نظری بیست وشش سال با یک جانباز شیمیایی هشتاد درصدی که تمام این سال ها خون بالا می آورد زندگی می کرد تا می فهمید که حتی مطرح کردن چنین حرفی هم درست نیست.اگر حضرتعالی به یک جایگاهی رسیدید فقط و فقط به خاطر پدر شهید شماست. مملکت ما پر از دختران و پسران تحصیل کرده حتی فهم و شعور آنها بالاتر از من و تو ست .حتی با سواد تر از من تو.وقتی صحبت از استخدام می شود اول تو در اولویت قرار می گیری .و آنها فراموش می شوند .ای کاش بر عکس این بود .این حرف ها از روی شکم سیری است. من روستا زاده که هیچ سمت دولتی ندارم و در روستای دور افتاده ای زندگی می کنم.حرفهای این عضو شورا ی شهر تهران باعث شرمم شد.باید به تمام دختران و پسران پاک و معصوم و تحصیل کرده این آب خاک درود فرستاد . تو از ما نیستی و نخواهی بود . پس اسم ماها را لکه دار نکن.ما حتی حاضریم جانمان را فدای مردممان از هر دین و مذهبی که هستند بکنیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
از قیافه این حضرت آقا، معلومه از چه سطح عقلی برخورداره!!
فقط من موندم چطوری مردم به یه همچین بشری رأی دادن؟؟!!
سید
Iran, Islamic Republic of
اگر دفاع مقدس ملت ایران در برابر هجوم رژیم بعث صدام نبود، اینک نه شورای شهری بود که یک عضو آن بتواند آزادانه بگوید و بنویسد و نه روزنامه‌ای که روزنامه‌نگار آن هر چه می‌خواهد بنویسد و دفاع مقدس را مورد نکوهش قرار دهد!
چه زیبا حضرت امام خمینی(ره) در پیامی پاسخ این گونه تردید‌افکنی‌ها را می‌دهند و تاکید می‌کنند که:
«هر روز ما در جنگ برکتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ایم، ما در جنگ، پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم، ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناخته‌ایم، ما در جنگ به این نتیجه رسیده‌ایم که باید روی پای خودمان بایستیم، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پر‌بار اسلامی‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن‌دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد...» (صحیفه امام، جلد 21، صفحه 283)
اصلاح طلبا درمورد همسر کشی چه میگن اونجا خشونت محبوبس اما درمقابل دشمن سلطه گر سفاک تاریخ حتی دفاع هم مذ موم است....