جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
عقبایی:

مسیر تولید مسکن استیجاری باید هموار شود

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 551619
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: مسیر تولید مسکن استیجاری باید از سوی دولت هموار شود تازمینه رونق برای این بازار فراهم آید.
مسیر تولید مسکن استیجاری باید هموار شود
به گزارش جهان نيوز، حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با بیان اینکه اکنون نرخ اجاره بین 7 تا 10 درصد افزایش یافته، گفت:مستاجران قدرت پرداخت اجاره بیش از ۱۰ درصد را ندارند.
عقبایی اظهار کرد: دولت دوازدهم باید تعدیل در حوزه عرضه و تقاضای بازار مسکن را در دستور کار خود قرار دهد تا به رونق به این بازار برسد.

وی در ادامه  بیان کرد: باتوجه به تعدیل کابینه اقتصادی و از سوی دیگر تغییر سیاست‌های پولی وبانکی زمینه‌های رونق در بازار مسکن دیده شده است.

عقبایی با بیان اینکه دولت باید مسیر تولید مسکن استیجاری را هموار کند، افزود: با اجرای طرح مسکن استیجاری توازن بیشتری در عرضه و تقاضای مسکن ایجاد و این خود نقش موثری در بهبود این بازار دارد.
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری به افزایش تعداد قرارداد‌ها در مرداد وشهریور ماه اشاره کرد و گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که در دو ماه گذشته میزان مراجعات مردمی برای اجاره ،خرید وفروش افزایش داشته و این خود نشان دهنده زمینه‌های رونق در این بازار است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بااین وعده ووعیدها مشکل مسکن بخصوص افراد ازدواج اولی ها که بسیاری ازوالدین آنها حاضرند از خرید جهیزیه و هزینه های بی مورد ازدواج چشم پوشی کنند و وام هم بگیرند تقریبا حدود 300000000 میلیون تومان جور کنند یک سر پناهی در جائی که نزدیک محل زندگی والدینشان باشد !!! مثلا در شهرک ژاندارمری و اکباتان و چهار دیواری و.. ته بالای بالاها و نه شهر ری و درقوز آباد ؟؟ که بتوانند اگر دارای فرزندی شدند حداقل والدین آنها نزدیکشان باشند و از کودکان آنها نگهداری کنند !!! بخرند و بروند دنبال زندگی و کار !! چون شدیدا باید کار کنند حدود 15 سالی تا چاله چوله های زندگی را تاحدودی هموار !!حل نخواهد شد !! اصولا مدیر و مسئول و کارشناس و..و.. باید بنشینند فکر و تدبیر برای اینگونه افراد بکنند و فوری نگویند خوب !! بروند جوانمرد قصاب و نازی اباد و چهاردانگه بخرند !! چی میشه ؟؟؟ این جواب و تدبیر نیست !! عرض کردم دهها مشکل که کهمترین انها نگهداری کودکان آنهاست باید رفع رجوع شود !!تا از تولید بچه و کودک هم خودداری نکنند و معطل نشوند تا در 40 سالگی صاحب اولاد شوند !!اگر مدیران و مسئولین بروند در فکر و چاره یقین در چند نقطه خوبپایتخت یقین هست زمینهائی دولتی و متروکه که میشود دولت و شهرداری ها کمک کنند و مشکلات بسیاری حل شود !!و جواب اینکه خوب با 300 میلیون میشود در چهاردانگه و یا رباط کریم خانه خوب خرید مسئله حل شدنی نیست و تدبیر و کارشناسی !!! این موضوعات و پیشنهادات را شما وسائل ارتباط جمعی میتوانید در بحثهائی مسئولین را شیر فهم کنید !!