پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
بازی خیلی مهمی با پارس جم داریم

علی دایی: ترامپ یک دیوانه واقعی است!

منبع: تسنیم
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 551431
سرمربی سایپا گفت: یک مجری و یک گوینده از خودش صحبت نمی‌کند. یکی پشت صحنه است که سیاست‌گذاری می‌کند و خطوط قرمز را تعیین می‌کند.
علی دایی: ترامپ یک دیوانه واقعی است!
به گزارش جهان نيوز؛ علی دایی در نشست خبری بازی تیمش مقابل پارس جنوبی، گفت: بازی خیلی مهمی داریم، در چند هفته اخیر نتایج بدی گرفتیم، سعی می‌کنیم فردا این نتایج را جبران کنیم. با تیمی هم بازی داریم که خوب نتیجه گرفته است و عقبه اش نشان می‌دهد که تیم خوبی است.
 
دایی ادامه داد: فردا سعی می‌کنیم اولین باخت را به تیم دوست خوبم تحمیل کنیم. ما در این هفته خوب کار کردیم و روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم و امیدوارم دیگر مثل هلو گل نخوریم. سعی می‌کنیم با یک نتیجه خوب فردا از زمین بیرون بیاییم و این توانایی را داریم که پارس جنوبی را شکست دهیم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. ما به این سه امتیاز نگاه می‌کنیم و می‌دانیم که با یک تیم خوب که کادر فنی خوبی دارد بازی می‌کنیم چرا که آنها تیم خوبی درست کردند کار سخت است اما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.
 
سرمربی سایپا در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: سه، چهار بازیکن ما مصدوم هستند که آنها را در اختیار نداریم اما بازیکن محرومی هم نداریم.
 
وی در مورد استعفای منصوریان از استقلال، گفت: منصوریان از دوستان خوب من است خیلی دوستش دارم ممکن است در زمین کنتاکتی با هم داشته باشیم. او سرمربی یک تیم دیگر بود و من هم سرمربی تیم دیگری بودم با این حال با هم رفیق هستیم و به هم احترام می‌گذاریم از اتفاقی که برای او افتاد ناراحتم، دوست نداشتم منصوریان با این شکل از لیگ خداحافظی کند، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و اینکه هر چه سریعتر به لیگ برگردد و لیگ را جذاب‌تر کند. امثال منصوریان به فوتبال ما خیلی کمک می‌کنند با تجربیاتی که او دارد باید از امثال منصوریان بهتر از اینها استفاده کنیم، هر کاری هم از دست من بربیاید برای علیرضا انجام می‌دهم.
 
دایی در خصوص اینکه با حضور مدیران جدید در باشگاه نفت آیا او طلبش را از این باشگاه گرفته یا خیر، افزود: من شنیده‌ام که فدراسیون فرصت یک ماهه به مسئولان این باشگاه داده تا بدهی‌ها را بپردازند و می‌دانید که همه بچه‌های سال قبل از نفت 30 الی 41 درصد گرفته‌اند و فکر می‌کنم 80 درصد از بچه‌ها 41 درصد گرفته‌اند البته من از نفت و پرسپولیس و صبا هم طلب دارم و گاهی خودمان بیرون از اینجا معطل چند تومان می‌شویم اما پول ما دست بقیه است. باید طلب ما را بدهند و ما هم سعی می‌کنیم جلسه‌ای بگذاریم تا به صورت مسالمت‌آمیز این موضوع حل شود. حیف است که نفت دچار مشکل شود چرا که این تیم در آسیاست و باید تقویت شود و امیدوارم آقایان هم بیایند و طلب‌ها را بدهند.
 
وی درباره اینکه دادگاه تجدیدنظر درخواست پرسپولیسی‌ها مبنی بر شکایت او از این باشگاه را بابت طلب 3.5 میلیاردی رد کرده، گفت: من بالای 15 نامه برای باشگاه زدم و جواب ندادند. حتی راضی شدم که پول کمیته انضباطی با صد میلیونی که برای مالیات دادم را بدهند و با دست‌خط خودم نامه نوشتم اما آنها دوست داشتند این اتفاق بیفتد. آنها بی‌احترامی کردند و جواب ندادند و به همین دلیل ما هم از حق خودمان دفاع می‌کنیم. دادگاه استیناف این باشگاه را محروم کرد و دادگاه تجدیدنظر زمانی برگزار می‌شود که سند یا مدرک جدیدی ارائه شود که این اتفاق نیفتاد و به حق اعتراض آنها رد شد.
 
سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه ترامپ به ایرانی‌ها توهین کرده است و شما سیتی‌زن آمریکا هستید و در این مورد نظر بدهید، گفت: اولاً فرقی ندارد من هر جا که باشم ایرانی‌ام. شماره پیراهن ترامپ را به من بگویید و به من بگویید در چه پستی بازی می‌کند دفاع است یا ذخیره تا من بدانم راجع به چه کسی صحبت می کنم! هر کسی به ایران توهین کند، خودش لیاقتش توهین است. من هم می‌گویم او یک دیوانه واقعی است که نمی‌دانم او را از کجا پیدا کرده‌اند، یکی را پیدا کرده‌اند که بیاید و برخی از حرف‌ها را که به صراحت نمی‌توانستند بزنند، بگوید. ما کشوری باسابقه فرهنگی اصیل هستیم البته از فرهنگ اصیلمان دور افتاده‌ایم با این حال از نظر فرهنگی تمدنی از آمریکایی‌ها خیلی جلوتر هستیم. هیچ احدی نمی‌تواند انگ تروریست بودن به ما ایرانی‌ها بزند.
 
دایی در مورد اتفاقاتی که در برنامه 90 برای استقلال رخ داد و رازهای خانوادگی فاش شد، گفت: من برنامه‌های تلویزیونی را نگاه نمی‌کنم، من سیاست‌گذار برنامه‌های تلویزیونی نیستم، ببینید چه کسی سیاست‌گذاری می‌کند. یک مجری و یک گوینده از خودش صحبت نمی‌کند. یکی پشت صحنه است که سیاست‌گذاری می‌کند و خطوط قرمز را تعیین می‌کند. حتماً به او اجازه داده‌اند که چنین کاری بکند. مگر می‌شود من به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی هر چه دلم بخواهد بگویم؟ این گونه نیست. یکسری خط قرمزها و مجوزها است که باید اجازه داده شود. فوتبال ما خیلی بدتر از این حرف‌ها شده است. از برخی از افراد در فوتبال ما اسم برده می‌شود که من با سابقه حداقل 20 ساله در این فوتبال خیلی از آنها را نمی‌شناسم، آنها برای من شناخته شده نیستند اما تصمیم‌گیری می‌کنند. به غیر از آن خیلی چیزهای دیگر هم است و مطمئن باشید اتفاقات بدتر و جدیدتری هم رخ می‌دهد. متأسفم که به بیراهه می‌رویم، همه چیز در چند وقت اخیر به خاطر نتایج خوب تیم ملی نادیده گرفته شده. همه چیز تحت تأثیر نتایج خوب تیم ملی است و گرنه آنقدر اتفاقات تلخ و نادرست در فوتبال رخ می‌دهد که متأسفانه خیلی چیزها را نمی‌توانیم بگوییم، نه فقط در فوتبال که در همه جامعه ما این اتفاقات رخ می‌دهد. انشاءالله درست می‌شود. من مدام می‌گویم انشاءالله اما خودم هم اعتقاد دارم با انشاءالله و ماشاءالله گفتن چیزی درست نمی‌شود. نباید پرده‌دری شود و متأسفم که کسی جلودار این مسائل نیست.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی این باشگاه در افت سایپا تأثیرگذار است یا نه، افزود: نمی‌شود گفت که این موضوع ارتباط چندانی دارد اما درگیری فکری برای برخی بازیکنان به وجود آمده چون می‌خواستند خانه بگیرند اما مسئول اصلی به نظر من خود من هستم و نتایج ما به باشگاه ربط ندارد من باید تیم را جمع و جور کنم و باشگاه را دخیل نمی‌دانم و مسئول پاسخگویی به نتایج من هستم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


amir
Iran, Islamic Republic of
آقای گل دنیا!
سیتی‌زن آمریکا یعنی زیر پرچم آمریکا، بعنوان یه تفنگدار آمریکایی قسم خوردی توی هر جنگی که آمریکا به امثال تو نیاز داشت، بنفع اونها حتی بر علیه سرزمین مادری خودت وارد جنگ بشی!
خواهشا شما یکی دم از ایرانی بودن نزن! حالا چون تو زمان ترامپ راحت نمیتونی بری آمریکا، یهویی ترامپ دیوونه شد؟!
اوباما هم دیوونه بود (حالا یه خورده کمتر از ترامپ)، چرا تو دوره اوباما نپرسیدی چپ بازی میکنه یا راست؟!