سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

مستند «انقلاب جنسی» رفع توقیف شد

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 551359
عرضه اینترنتی مستند انقلاب جنسی با دستور مجدد کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از سر گرفته شد.
مستند «انقلاب جنسی» رفع توقیف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم، عرضه اینترنتی مستند انقلاب جنسی که با دستور کمیته فیلترینگ متوقف شده بود، دوباره آغاز شد.

دستور توقف، در پی وجود ایراداتی از حیث تصویری صادر شده بود که با تعامل آرمان مدیا و کمیته مذکور، این ایرادات رفع و مساله پیش آمده مرتفع شد.


صفحه فروش مستند انقلاب جنسی روز گذشته توقیف شده بود
مستند انقلاب جنسی تازه‌ترین اثر تولیدشده در موسسه آرمان مدیا است که از دو هفته قبل بصورت اینترنتی توزیع شده است. این مستند آزادی‌های جنسی در ایران را نمایش می‌دهد و با نگاهی متفاوت به زیست جنسی مردم هلند، فرانسه و اسپانیا تلاش می‌کند تا مخاطب را نسبت به شناخت دنیای غرب نزدیک‌تر کند.

این مستند در مدت کوتاه فروش و عرضه‌اش بازتاب‌های بسیاری در میان کارشناسان و آسیب‌شناسان پدیده‌های اجتماعی داشته است. مستند «انقلاب جنسی» تاکنون محور برگزاری نشست‌های مختلف رسانه‌ای و کارشناسی برای بررسی این آسیب اجتماعی بوده است. کارشناسان در این نشست‌ها ادعا کرده‌اند که کار خودجوش تیم مستندساز برای بررسی این موضوع حساس، مسیر گفت‌وگو و اعلام خطر جدی به مسئولان و مردم را هموار کرده است.

محمدحسن مددی تهیه کننده و محسن اخوان‌فر مدیر تولید و ارتباطات این مستند است. حسین شمقدری «انقلاب جنسی» را کارگردانی کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *