پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

ویژگی‌های یک هیأت انقلابی

علی ذوعلم
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 551162
یکی از کارکردهای مؤثر هیأت های انقلابی، الگوسازی، مبتنی بر دین باوری و رعایت ارزش‌هاست که اصول و مبانی خودشناسی و خداشناسی مد نظر قرار می‌گیرد.
جهان نيوز - حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم: اساس حرکت امام حسین (ع) در کربلا و حماسه عاشورا بر اساس یک تفکر و نگرش انقلابی و توحیدی بنا شد و براین مبنای فکری، اصلاح جامعه را مد نظر قرار دادند. هیات انقلابی امروزه باید با کمی و کاستی‌ها مبارزه و به مظلومان کمک کند، همانگونه که در نظام حاکمیتی جامعه امام حسین (ع) رخ داده بود.

 دیدگاه ایشان انقلابی عمیق است و ادامه دهندگان و مروجان مکتب امام حسین(ع) باید در این دیدگاه و چارچوب عمیق حرکت کنند.

یک هیات انقلابی به عنوان مروج ارزش‌های اسلامی در این مسیر باید اهداف معینی را به طور عمیق شناخته باشد و آن طریق را برای مخاطبانش معرفی کند.

هیات انقلابی آن تفکر و اهداف را در گفتار و عمل و جایگاه خودش به مخاطبان و مستمعان ارائه می‌دهد.

یکی از کارکردهای مؤثر هیأت های انقلابی، الگوسازی، مبتنی بر دین باوری و رعایت ارزش‌هاست که اصول و مبانی خودشناسی و خداشناسی مد نظر قرار می‌گیرد.

هیات های انقلابی، نقشی محوری در حرکت آفرینی وشکل‌دهی به شور انقلابی دارد که نظیر آن را نیزمی‌توان در دفاع مقدس مشاهده کرد.
منبع:صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این برادر آنقدر کلی گویی کرده که بعید است خودش هم بتواند آنها را اجرا کند.
الگوسازی، مبتنی بر دین باوری و رعایت ارزش‌هاست.
ظاهر این کلمات قشنگ است. حالا یک مثال هم عنایت بفرمایید ببینیم الگو سازی مبتنی بر دین باوری چطوری است؟ تا ما هم بتوانیم از الگو سازی مبتنی بر دین باوری شما در راه اسلام استفاده نماییم و به قله های رفیع و ساحل آرامش برسیم.
Iran, Islamic Republic of
من دیروز یک عدد الگوسازی مبتنی بر دین باوری و رعایت ارزش‌ها انجام دادم!