جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش بروجردی به اقدامات خصمانه آمریکا

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 551081
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران از الزامات برجام است و این موضوع نشان از تغییر رویکرد ترامپ به توافق هسته ای نیست.
واکنش بروجردی به اقدامات خصمانه آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت،  علاءالدین بروجردی در خصوص ارزیابی تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران برای یک دوره 120 روزه دیگر از سوی دولت ترامپ، گفت: چنین اقدامی رخداد خاصی نیست و بر اساس روال گذشته دولت قبلی آمریکا انجام شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: اگر آمریکایی ها تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را انجام نمی دادند به معنای نقض کامل برجام محسوب میشد؛ باید اذعان کرد که این امر عبارت است از بازگشت تحریم های تعلیق شده که در عرصه روابط بین الملل مخالفت صریح با برجام تلقی می شود.این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: عدم تعلیق تحریم ها به معنی نقض فاحش و آشکار  سندی است که ایالات متحده آمریکا در برجام امضا کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که عدم تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران به ضرر ایالات متحده آمریکا تمام خواهد شد.چندی پیش دولت ترامپ طرح تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را برای یک دوره 120 روزه دیگر تمدید کرد اما در عین حال، تحریمهای جدیدی را علیه برنامه موشکی ایران وضع کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *