جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نگرانی ترامپ از چیست؟

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 551036
نگرانی از امنیت صهیونیستها در دوران پسا داعش نگرانی درونی ترامپ است و وسوسه های نتانیاهو در نطق او موثر بوده است.
نگرانی ترامپ از چیست؟
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: حملات و اتهامات ترامپ به جمهوری اسلامی ایران خارج از نزاکت و عرف دیپلماسی بود اما چنین سخنانی از ایشان غیره منتظره نبود.
 
آنچه باید بدان توجه کرد استفاده ایشان از ادبیات عوامانه ای بود که با آن رای آورد. به تعبیر بهتر پیام ترامپ برای داخل ایران خطاب به نخبگان و تحصیل کردگان و روشنفکران نبود بلکه با ادبیان عوام پسند، کمک به حماس و حزب الله در حالی که خودشون مشکل دارند را برجسته کرد.

مشاوره دهندگان به ترامپ بر خلاف مشاوره دهندگان به اوباما به او مشاوره داده اند. اوباما ایران هسته ای را علت مشکلات مردم ایران می دانست و ترامپ ایرانی را که - به قول او -حامی تروریست است عامل مشکلات داخلی می داند. نگرانی از امنیت صهیونیستها در دوران پسا داعش نگرانی درونی ترامپ است و وسوسه های نتانیاهو در نطق او موثر بوده است خصوصا اینکه برای اولین بار رئیس جمهور آمریکا در چنین نشستی بکلی به مساله فلسطین اشاره نکرد.

تحریک اجتماعی در ایران راهبرد سخنان بی شرمانه وی بود. قطعا روحانی باید فردا در دهان  ترامپ  بکوبد وگرنه با انتقادات تند داخلی مواجه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *