کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت و گوی ترامپ با ماکرون درباره برجام

28 شهريور 1396 ساعت 20:35

کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در خصوص برجام و راههای مهار فعالیت‌های ایران در منطقه که آن را ثبات زدا خواندند، گفت‌وگو کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «دونالد ترامپ» و «امانوئل ماکرون» رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه با یکدیگر درباره برجام و راههای مقابله با فعالیت‌های ایران در منطقه گفت‌وگو کردند.کاخ سفید روز سه‌شنبه (امروز) با صدور بیانیه‌ای درباره این دیدار گفت: «دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد».

این بیانیه می‌افزاید: «آنها درباره برجام و چگونگی مهار فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران در منطقه تبادل نظر کردند».کاخ سفید همچنین به دیگر بحث‌های رؤسای جمهور دو کشور آمریکا و فرانسه اشاره کرد و گفت: «آنها همچنین درباره چگونگی تسریع روند نابودی داعش و کمک به حل جنگ داخلی سوریه به شیوه‌ای سازگار با منافع امنیتی آمریکا و فرانسه بحث و گفت‌وگو کردند».

این بیانیه اینگونه ادامه می‌دهد: «دو رئیس‌جمهور همچنین درباره اینکه چگونه می توان به بهترین شکل در عین محافظت از محیط زیست، رشد اقتصادی هر دو کشور را ارتقا داد نیز بحث و گفت وگو  کردند».
در پایان این بیانیه آمده است: «ترامپ و ماکرون همچنین درباره راههای رسیدگی به رفتارهای خطرناک و ثبات‌زدای کره شمالی نیز بحث و گفت‌وگو کردند».


کد مطلب: 550960

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/550960/گفت-گوی-ترامپ-ماکرون-درباره-برجام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com