شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
معاون بازاریابی و فروش سایپا :

۷۵۰۰ نفر استپ وی خریدند

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 550927
معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه افرادی که موفق به پیش خرید استپ وی شده اما از خرید خود منصرف شده‌اند فقط می‌توانند به شرکت مراجعه و مبلغ واریزی را دریافت کنند، گفت: در پیش فروش جدید این محصول ۷ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به خرید شده‌اند.
۷۵۰۰ نفر استپ وی خریدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رضا تقی زاده  با تأکید بر اینکه حواله‌های خودروی استپ وی به هیچ عنوان قابل فروش نیست، اظهار داشت: افرادی که موفق به پیش خرید استپ وی شده اما از خرید خود منصرف شده‌اند فقط می‌توانند به شرکت مراجعه و مبلغ واریزی را دریافت کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه در روز پیش فروش استپ وی 7 هزار و 500 نفر موفق به ثبت نام شده‌اند، افزود: شرکت در آینده تمام تلاش خود را می‌کند تا قیمت این خودرو را کاهش داده و بازار عرضه و تقاضای این محصول را متعادل نمایند.

وی تصریح کرد: عواقب هرگونه خرید و فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است. البته نمایندگی‌های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

انتشار آگهی برخی از نمایندگی ها و افراد در فروش حواله استپ وی در فضای مجازی باعث شد تا سایپا با انتشار بخشنامه‌ای  تأکید کند که با نمایندگی‌های متخلف برخورد کرده و امکان صلح حواله های ساندرو استپ وی هم وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *