شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اظهارات عجیب عضو شورای شهر علیه قالیباف

تقصیر عدم انتخاب معاون زن
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 550883
تقصیر عدم انتخاب معاون زن از سوی محمدعلی نجفی برای شهرداری تهران به گردن قالیباف افتاد.
اظهارات عجیب عضو شورای شهر علیه قالیباف
به گزارش جهان نيوز، انتصابات اخیر نجفی در شهرداری تهران حاشیه‌های زیادی به همراه داشت و باعث اعتراض شورای شهری‌ها شد. 

در ابتدا نجفی برای برخی از معاونت‌های شهرداری افراد بازنشسته انتخاب کرد. به کارگیری بازنشسته ها خلاف قانون است که البته آنها برای همین موضوع هم راه فرار و توجیه پیدا کردند.

همچنین نجفی قول داده بود که از زنان و جوانان در شهرداری تهران استفاده کند که این امر رخ نداد و بعدها  قول داد که این کار را انجام می‌دهد ولی هنوز محقق نشده است.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران به یکی از رسانه ها گفته است: دلایل عدم انتخاب معاون زن از سوی نجفی مشخص شده است.

وی ادامه داد: دلیل آن این بوده که در طول 12 سال گذشته در بدنه شهرداری تیمی به عنوان مشاوران شهرداران تهران انتخاب شدند که مسئولیت اجرایی نداشتند. یک بخش هم تحت عنوان اداره کل امور بانوان شهرداری تهران مشغول بودند اما از آنجایی که نتوانستند مشکلات به وجود آمده در داخل شهرداری را حل و فصل کنند.

امانی افزود: زمانی که زنان حتی توانایی مدیریت کافی را نیز دارند از آنها استفاده نمی‌شود اگر امتیاز زنان 90 باشد گاهی این خودشان هستند که اعتماد به نفس کافی ندارند. 

بر اساس این گزارش، کوتاهی نجفی در به کارگیری زنان به گردن قالیباف افتاده و به نظر می رسد هر کاری که شهردار جدید نمی تواند انجام دهد مقصرش مدیران قبلی هستند.


منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *