جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آیت الله بهشتی: بوی فتنه ای دیگر در عراق

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 550854
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با طرح موضوع جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی، خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند.
آیت الله بهشتی: بوی فتنه ای دیگر در عراق
به گزارش جهان نيوز؛ آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در سومین اجلاسیه دوره پنجم بر ضرورت پرهیز مجالس عزاداری امام حسین(ع) از طرح خرافات و مطالب پوچ، تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی و عمق بخشی به مطالعات و اصلاح برخی شیوه های آموزشی، انتقاد از برخی نا هنجاری ها همچون افزایش طلاق، اعتیاد و بروز بزهکاری های اجتماعی و انتقاد از تاسیس برخی موسسات اعتباری با نامه ائمه اطهار(ع) تاکید کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی به ویژه کشتار مسلمانان از مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی، حشد الشعبی و جبهه مقاومت تجلیل کرد و از مواضع دوگانه و تفاوت قول و عمل کشورهای غربی و برخی مدعیان حقوق بشر که در زبان تروریست را محکوم کرده اما در عمل از آن ها حمایت می کنند، به شدت انتقاد کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان در پایان به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: پس از فروکش کردن داعش و شکست آن ها در منطقه، دشمنان با طرح موضوع جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *