کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پسر وزیر علیه استقلال...

صبح نو , 28 شهريور 1396 ساعت 11:41

در چنین شرایطی نباید به هوادار حق داد که وزرا و یا مدیران وزارت ورزش را به نگاه رنگی متهم کرده و مشکلات، شکست‌ها و ناکامی‌های باشگاه خود را ماحصل این نگاه‌ها بدانند؟


گروه ورزش جهان نیوز: چند روز پیش کلیپ ناراحت کننده‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن پسر آقای مسعود سلطانی‌فر با خنده خطاب به آقای مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: «آقا الان پرسپولیس 6 تا به استقلال زده است، شما چه احساسی دارید؟ گزارش کنید آن دقایق را. الان دقیقه 40 است» و ناظمی هم در پاسخ می‌گوید: «من به همه شما تبریک می‌گویم، خوشحالم که بالاخره شما جوانان خوشحال شدید. ما هم خوشحالیم و طرفدار تیم ملی هستیم و اسیر این جوسازی‌ها نمی‌شویم.»
 

از سوی دیگر با جست‌وجویی کوتاه در اینترنت با شایعاتی مبنی بر رابطه نزدیک فامیلی یکی از بستگان آقای مدیرعامل و حضور او در دفتر یکی از نزدیکان رییس جمهور روبرو می‌شوید که حمایت همین فرد، سبب بقای آقای مدیرعامل شده است؛ هرچند دفتر آقای اسحاق جهانگیری تکذیبیه‌ای را در این خصوص منتشر و اعلام کرد اساساً دخالت در امور داخلی باشگاه‌های ورزشی هیچ سنخیتی با شرح وظایف این دفتر ندارد. همچنین آقای پندار توفیقی عضو هیأت مدیره باشگاه هم که گفته می‌شود نسبتی با آقای امیررضا خادم دارد؛ مدیری که در سال‌های گذشته با تصمیم‌هایش پرسپولیس را تا آستانه سقوط به دسته اول پیش برد.

نکته این جاست که به‌عنوان یک هوادار استقلال از دیدن کلیپ پسر وزیر واقعاً ناراحت می‌شوید و از سوی دیگر می‌بینید اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه مورد علاقه شما به خاطر روابط نه ضوابط به فعالیت‌شان در این باشگاه ادامه می‌دهد، درحالی‌که تیم از نظر فنی و نتیجه گیری در بحران بزرگی قرار گرفته است.

از سوی دیگر در برخی رسانه‌ها این شایعه هم مطرح شده است: «علیرضا منصوریان با حمایت‌های عجیب مدیرعامل استقلال همچنان سرمربی آبی‌ها مانده زیرا این مدیر قرارداد 4 میلیاردی منصوریان برای سه فصل هدایت استقلال را به صورت یکجا به او پرداخت کرده؛ آن‌هم از وام دریافتی از یک مؤسسه مالی که اقساطش را باشگاه باید پرداخت کند. حالا منصوریان تحت هیچ شرایطی رضایت نمی‌دهد پول دریافت شده را پس داده و استعفا دهد.» شایعه‌ای که البته باشگاه استقلال آن را تکذیب کرده است.

در چنین شرایطی نباید به هوادار حق داد که وزرا و یا مدیران وزارت ورزش را به نگاه رنگی متهم کرده و مشکلات، شکست‌ها و ناکامی‌های باشگاه خود را ماحصل این نگاه‌ها بدانند؟


کد مطلب: 550792

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/550792/پسر-وزیر-علیه-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com