پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۶

پسر وزیر علیه استقلال...

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 550792
در چنین شرایطی نباید به هوادار حق داد که وزرا و یا مدیران وزارت ورزش را به نگاه رنگی متهم کرده و مشکلات، شکست‌ها و ناکامی‌های باشگاه خود را ماحصل این نگاه‌ها بدانند؟
پسر وزیر علیه استقلال...
گروه ورزش جهان نيوز: چند روز پیش کلیپ ناراحت کننده‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن پسر آقای مسعود سلطانی‌فر با خنده خطاب به آقای مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: «آقا الان پرسپولیس 6 تا به استقلال زده است، شما چه احساسی دارید؟ گزارش کنید آن دقایق را. الان دقیقه 40 است» و ناظمی هم در پاسخ می‌گوید: «من به همه شما تبریک می‌گویم، خوشحالم که بالاخره شما جوانان خوشحال شدید. ما هم خوشحالیم و طرفدار تیم ملی هستیم و اسیر این جوسازی‌ها نمی‌شویم.»
 
از سوی دیگر با جست‌وجویی کوتاه در اینترنت با شایعاتی مبنی بر رابطه نزدیک فامیلی یکی از بستگان آقای مدیرعامل و حضور او در دفتر یکی از نزدیکان رییس جمهور روبرو می‌شوید که حمایت همین فرد، سبب بقای آقای مدیرعامل شده است؛ هرچند دفتر آقای اسحاق جهانگیری تکذیبیه‌ای را در این خصوص منتشر و اعلام کرد اساساً دخالت در امور داخلی باشگاه‌های ورزشی هیچ سنخیتی با شرح وظایف این دفتر ندارد. همچنین آقای پندار توفیقی عضو هیأت مدیره باشگاه هم که گفته می‌شود نسبتی با آقای امیررضا خادم دارد؛ مدیری که در سال‌های گذشته با تصمیم‌هایش پرسپولیس را تا آستانه سقوط به دسته اول پیش برد.

نکته این جاست که به‌عنوان یک هوادار استقلال از دیدن کلیپ پسر وزیر واقعاً ناراحت می‌شوید و از سوی دیگر می‌بینید اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه مورد علاقه شما به خاطر روابط نه ضوابط به فعالیت‌شان در این باشگاه ادامه می‌دهد، درحالی‌که تیم از نظر فنی و نتیجه گیری در بحران بزرگی قرار گرفته است.

از سوی دیگر در برخی رسانه‌ها این شایعه هم مطرح شده است: «علیرضا منصوریان با حمایت‌های عجیب مدیرعامل استقلال همچنان سرمربی آبی‌ها مانده زیرا این مدیر قرارداد 4 میلیاردی منصوریان برای سه فصل هدایت استقلال را به صورت یکجا به او پرداخت کرده؛ آن‌هم از وام دریافتی از یک مؤسسه مالی که اقساطش را باشگاه باید پرداخت کند. حالا منصوریان تحت هیچ شرایطی رضایت نمی‌دهد پول دریافت شده را پس داده و استعفا دهد.» شایعه‌ای که البته باشگاه استقلال آن را تکذیب کرده است.

در چنین شرایطی نباید به هوادار حق داد که وزرا و یا مدیران وزارت ورزش را به نگاه رنگی متهم کرده و مشکلات، شکست‌ها و ناکامی‌های باشگاه خود را ماحصل این نگاه‌ها بدانند؟
مرجع : صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراجیف تحویل مردم ندهید
جانباز
Iran, Islamic Republic of
واقعیت هست هیچوقت از واقعیت نباید فرار کرد،این مدیران نالایقی که وزیر ورزش برای استقلال انتخاب کرد بدون دلیل نیست!
حسین
Netherlands
چرا باید پسر وزیر مملکت بصرف پسر وزیر بودن در نسائل دخالت کند ، با مسئولین بالا رفت و آمد داشته و هم صحبت شود؟
اگر وزیری چه خود و چه خانواده و چه هر دو در سطح باشگاه درگیر می شوند ، ثابت می کند که سطح باشگاهی دارند و نه بیشتر.
در دنیا بیش از دوهزار ورزش رسمی وجود دارد و در ایران اسلامی بیش از صد و ورزشهای مدال آور بیش از ده و هر ورزش چندین و چند باشگاه...
یا حق
Iran, Islamic Republic of
فعلا علیرضا منصوریان دارد با احداث مجموعه رستوران های زنجیره ای و با پولهای یا مفتی که از باشگاه استقلال می گیرد عشق می کنه .
Iran, Islamic Republic of
هم مدیر عامل باید بره هم منصوریان که گند زده به تیم .منصوریان خودش رو خراب کرد پیش تماشاچیان تیم رو هم به نابودی کشوند.با این کادر فنی هیچ امیدی به تیم نیست.
Iran, Islamic Republic of
مثل سایر موارد وزیر از پسرش اعلام برائت بکنه و با یک بیانبه منکر موارد شوند