پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تصمیم عجیب یووه برای عدم فروش دیبالا به بارسا

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 550628
یوونتوس نمی خواهد به هیچ قیمتی اجازه فروش پائولو دیبالا ستاره جوان خود را صادر کند.
تصمیم عجیب یووه برای عدم فروش دیبالا به بارسا
به گزارش جهان نيوز، در تابستان امسال و بعد از جدایی نیمار، نام پائولو دیبالا بارها به عنوان گزینه اول خرید بارسلونا مطرح شد؛ اما در نهایت این گلزن جوان که در 5 هفته اول این فصل سری آ موفق به زدن 8 گل شده در تورین ماندنی شد.
 
 

 
 
اما جالب اینجاست که در قرارداد جدید دیبالا با یوونتوس هیچ رقمی به عنوان بند آزادسازی ذکر نشده است. این در حالیست که در ماه های اخیر و بعد از ماجرای نیمار، بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله رئال مادرید ارقامی نجومی را برای بازیکنان خود تعیین کرده اند تا از گزند تیم های متمول در امان باشند.
 
مدتی قبل پپ ماروتا مدیر ورزشی یووه در توجیه این کار ذعان داشت که اگر شما بند آزادسازی در قرارداد ذکر کنید یعنی با شرایطی حاضر به فروش بازیکن خود هستید؛ اما ما به هیچ وجه اجازه جدایی دیبالا را صادر نخواهیم کرد.
 
این اتفاق در مورد الکس ساندرو مدافع برزیلی یووه که به شدت مورد توجه چلسی قرار داشت نیز رخ داده و به نظر می رسد یوونتوس اینگونه قصد حفظ ستارگان خود را دارد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *