پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۷

اعلام موضع رسمی صدا و سیما درباره پیمان یوسفی

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 550576
معاون سیما گفت: ناصر کریمان سرپرستی تیم سیاست‌گذاری سازمان را که برنامه‌های سینمایی را بررسی می‌کند به عهده دارد و بعد از دهه اول محرم درباره برنامه «هفت» به نتیجه‌گیری خواهیم رسید.
اعلام موضع رسمی صدا و سیما درباره پیمان یوسفی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس ، «مرتضی میرباقری» معاون سیما درباره شایعه ممنوع الکاری پیمان یوسفی با توجه به اظهار نظرش نسبت به حضور زنان در ورزشگاه بیان داشت: پیمان یوسفی ممنوع التصویر نشده است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامهای که در آن کار می کنند مطالب شان را بیان کنند. وقتی ما به کسی تریبون می دهیم آن شخص ماموریت معینی دارد و اگر بخواهد بدون کار کارشناسی نکته ای را بیان کند در نظر نمی گیرند که این حرف چه ابعادی را در بر دارد و چه هزینه ای را برای شبکه و برنامه ایجاد می کند. اگر قرار باشد افراد درباره همه چیز اظهارنظر کنند کاری غیرحرفه ای است. پیمان یوسفی کار غیرحرفه ای انجام داد اما اینگونه نبود که ممنوع التصویر شده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
همه ملا لغتی شدن دامنه صبر همه اومده پایین هیچ کس دیگه تحمل هیچ کس رو نداره تو کوچه خبابان با کوچکترین جرقه ای درگیری درست میشه همه اش بخاطر رکود تو بازار کاسبیها خبری نیست مخارج زندگی کمر شکن شده و دامنه صبر و تحمل مردم پایین اومده
مسافر
Iran, Islamic Republic of
درست، ولی ارتباطی با موضوع نداره !!
آقای میرباقری گفته : قبل از گفتن یک مطلب باید توجه به ابعاد موضوع کنه. این چه ربطی با دامنه صبر مردم داره ؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر صدا و سیما
مثل این نه
قاطعانه تر ورود می کرد
خیلی از معضلاتی که از قبل این رسانه ضربه خوردیم
این گونه نمی شد
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور هزار همین حرفی رو که یوسفی زده گفته
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این رسانه میلی متاسفم ایشان فقط آرزو کرد مشکلات ورود خانمها به استادیوم حل شود
Germany
یوسفی ضعیقفترین مجری و گزارش گر ورزشی صدا و سیما است. از جنبه سیاسی و ... نمیگویم ولی گزارشات وی و خیابانی در حد افتضاح است
محممودرضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان آقای فردوسی پور که میاد کلا ورزش کشور رو به هم میریزه و افراد رو مقابل هم قرار میده و باعث افزایش بی اخلاقی در سکوهای کشور شده، با کار کارشناسی مسئولان صداوسیما این کارا رو انجام میده؟
یا آقای خیابانی که هردفعه سعی میکنه با افاضات خودش مضحکه جامعه بشه و کار رو به جائی رسونده که در خصوص شهید حججی ، میگه به دشمن نه نگفت و....همه اینا با کار کارشناسی مسئولین محترم صداوسیماست؟؟