سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۶
۱۱

عاقبت دختر آلمانی‌تبار داعشی در عراق +عکس

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 550417
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام کرد حکم اعدام «لیندا وینزیل» نوجوان دختر آلمانی که در شهر موصل بازداشت شد، اجرا خواهد شد.
عاقبت دختر آلمانی‌تبار داعشی در عراق +عکس
به گزارش جهان نيوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام کرد حکم اعدام «لیندا وینزیل» نوجوان دختر آلمانی که در شهر موصل بازداشت شد، اجرا خواهد شد.

لیندا وینزیل یک نوجوان آلمانی است که در تابستان ۲۰۱۶ از مدرسه فرار کرده و خود را به عراق می‌رساند تا به داعش بپیوندد. او تنها چندی قبل از این فرار، مسلمان شده بود.


برخی کشورهای غربی با فشار بر بغداد، خواهان عدم اجرای حکم وی بودند و بهانه‌هایی مانند سن زیر ۱۸ سال را مطرح می‌کردند؛ اما حیدر العبادی اعلام کرد تنها دادگاه جزایی عراق است که این صلاحیت را دارد که در مورد اعضای سابق داعش حکم قضائی صادر کند.

در خلال عملیات آزادسازی موصل، نیروهای عراق حدود ۲۰ نوجوان و زن از کشورهای مختلف جهان را بازداشت کردند که لیندا وینزیل با ۱۶ سال سن، یکی از این افراد بود. دولت آلمان خواستار تحقیق در پرونده وی شده است.

منبع: اعلام الحربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسلمان شد اما حیف که گرفتار دام شیادان داعشی شد
یعنی ما قصور کردیم که اسلام واقعی را نشان این حق طلبان ندادیم و جذب وهابیت شدند...
تاسف
موافقم
و شاید همه مون قیامت برای کاهلی هامون در ترویج دین مواخذه بشیم
الان با این ابزار های رسانه ای دیگه بهانه ای برای تبلیغ نکردن دین نمیمونه
افشین
Iran, Islamic Republic of
بزرگ ترین قصور ما فرق داشتن حرف تا عمل لمان است مخصوصا مسولین ما طرز زندگی کردنشان دوری کردن از مردمی که تمام شهرت و ثروت وقدرتشان را مدیون انها میباشندانها غرق شده اند در فک و فامیل بازی دیگر دنبال رتق و فتق کردند کارهای به زمین افتاده مردم نیستند و فقط بفکر حزب و ستاد و حفظ اطرافیان خود به هر قیمتی هستن در حرف زدن به نفع مردم چیره دست هستند ولی در عمل ناتوان همین است که ماجاذبه کمتری داریم
Iran, Islamic Republic of
خدا از سر تقصیرات او بگذرد و ما را در نشر اسلام حقیقی فعالتر کند
Iran, Islamic Republic of
موضوع مسلمان شدن این افرادی که بلافاصله جذب داعش میشن بیشتر جذابیت های ورود به داعش هست تا عطش باطنی برای مسلمان شدن. کسی که بداهه وارد یک گروه تروریستیِ مسجل میشه، یعنی اساسا مسلمان شدنش فقط ابزاری برای ورود به این گروه بوده، نه اعتقاد باطنی. ما هم اگر نگرانیم، لازمه اول از هموطنان خودمون شروع کنیم که همین اسلام نیم بندی هم که داریم با گرایش به سبک زندگی ولنگار و بی بندوبار و بی حیا و بی غیرت غربی داریم از دست میدیم، جذب کردن گروندگان به داعش پیش کش!!
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
كاملا موافقم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اي والله درست گفتي
ميگن قاچ زين را سفت بچسب شترسواري پيش كش
بي بند باري بي حجابي سگ بازي و سگ گرداني در شهر هاي بزرگ بخصوص در مناطق مرفه نشين روز به روز بيشتر مي شود مقصر كيست ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولت آلمان چرا قبل از داعشی شدن این حیوان(تک تیرانداز داعش بوده) تگران نشده بود؟
Iran, Islamic Republic of
نباید در مقابل غربی ها کوتاه اومد آفرین به العبادی برخی مسئولین داخلی هم یاد بگیرن با یک تلفن بعضی ها رو آزاد نکنن
Iran, Islamic Republic of
از راحتی زیاد میان برای ماجراجویی . این افتخار نیست که مسلمان شده. بعد این همه مسلمان را میکشن حالا هم که باید مجازات بشن دوباره غربی ها مانع میشن.
مسلمان و شیعیان شدن مرغ هم در عزا و هم در عروسی سرشون رو میبرن.
محسن
Sweden
خدا لعنتشون کنه