پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲
با بیش از یک دلار افزایش؛

قیمت نفت خام سبک ایران به مرز ۵۳ دلار رسید

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب: 549982
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به هشتم سپتامبر (جمعه، ۱۷ شهریورماه) با بیش از یک دلار افزایش به مرز ۵۳ دلار برای هر بشکه رسید.
به گزارش جهان نيوز، قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به هشتم سپتامبر با یک دلار و ۴۸ سنت افزایش به ۵۲ دلار و ۴۱ سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون ۴۹ دلار و ۱۷ سنت بوده است.

قیمت نفت خام سنگین ایران نیز به ۵۰ دلار و ۶۹ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ۲ دلار و ۱۸ سنت افزایش نشان می‌دهد.

قیمت سبد نفتی اوپک نیز به ۵۱ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ۲ دلار و ۱۲ سنت افزایش یافته است.

قیمت نفت خام شاخص دبلیو تی آی و برنت نیز در هفته منتهی به هشت سپتامبر به ترتیب یک دلار و ۶۴ سنت و یک دلار و ۶۶ سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ۴۸ دلار و ۳۴ سنت و ۵۳ دلار و ۹۴ سنت برای هر بشکه رسید.
همچنین قیمت نفت خام شاخص‌های دوبی و عمان نیز به ۵۲ دلار و هفت سنت و ۵۲ دلار و ۳۸ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته به ترتیب ۲ دلار و ۱۵ و ۲ دلار و ۲۶ سنت افزایش را نشان می‌دهد.

منبع: مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال امریکا پول بیشتری تو حساب های بلوکه میره واون هم به نفع قربانیان کشتار دیگران از حساب های ملت ایران برمی دارد!!