پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۴
۵۷

بیانیه شدیداللحن احمدی نژاد علیه قوه قضائیه!

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 549973
در دستگاه قضایی درخواست بازپرس و دادستان برای بازداشت یک فرد و تمدید آن باید به تایید یک قاضی برسد. در موضوع آقای حمید بقایی، قاضی تعیین شده بدون توجه به نحوه رسیدگی و یا انجام سوال و جواب از آقای بقایی یا وکیل ایشان و درخواست سند و مدارک لازم چندین بار حکم بازداشت موقت را تایید و تمدید کرده است.
بیانیه شدیداللحن احمدی نژاد علیه قوه قضائیه!
به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی نژاد در بیانیه تند به انتقاد از قوه قضائیه پرداخته است‌. وی نوشته است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حدیث مفصل بخوان…
 
در دستگاه قضایی درخواست بازپرس و دادستان برای بازداشت یک فرد و تمدید آن باید به تایید یک قاضی برسد.در موضوع آقای حمید بقایی، قاضی تعیین شده بدون توجه به نحوه رسیدگی و یا انجام سوال و جواب از آقای بقایی یا وکیل ایشان و درخواست سند و مدارک لازم چندین بار حکم بازداشت موقت را تایید و تمدید کرده است.علی القاعده در رسیدگی به یک پرونده بازپرس و قاضی باید به طور اتفاقی انتخاب شوند تا مقامات دادسرا و مجتمع‌های قضایی نتوانند پرونده ها را به سوی بازپرس و قاضی خاص هدایت نمایند.
 
اما امروز همان بازپرس و همان دادستان کیفرخواستی صادر و برای قضاوت به همان آقای قاضی سپرده اند. یعنی قاضی کسی است که قبلاً در مقدمات کار دخالت و در تمام مراحل مشارکت داشته است.این بدان معنا است که دستگاه قضایی ابتدا تصمیم به محکومیت کسی می‌گیرد و سپس مراحل رسیدگی را آغاز می‌نماید.درباره جناب آقای بقایی از ابتدا مانند محکوم با ایشان برخورد کرده و از همان روز اول مجازات را شروع کرده اند.
 
قاضی محترم در دو مرحله با بازداشت و حبس انفرادی آقای بقایی به مدت هشت ماه موافقت کرده و در واقع قبل از هرگونه محاکمه ای، ایشان را به مجازات رسانده است. اکنون این سئوال مطرح می شود که چگونه ممکن است قاضی مزبور در باره پرونده آقای بقایی قضاوت عادلانه ای داشته باشد؟
 
با کدام منطق حقوقی می‌توان ادعا کرد که این قاضی و دادگاه تحت امر وی ، از صلاحیت لازم برای رسیدگی به این پرونده برخوردارند؟
 
آیا می‌توان با خیال راحت به انتظار تحقق عدالت نشست و اطمینان حاصل کرد که در این روند رسیدگی ، شائبه سیاسی وجود ندارد؟ با این فرض دور از ذهن ، که مقامات قضایی در پرونده به دنبال کار سیاسی نیستند ، آیا این فرض حداقلی وجود ندارد که قاضی محترم به خاطر تمدید چندین باره قرار بازداشت موقت و تایید وثیقه سنگین و غیرقابل توجیه 50 میلیارد تومانی ، شجاعت لازم برای اعلام برائت جناب آقای بقایی را نداشته باشد؟
 
در این شرایط چگونه می‌توان انتظار اجرای عدالت را داشت؟ آیا این همان دستگاه قضایی است که ملت ما در انقلاب مشروطه و در انقلاب اسلامی مطالبه کرده است؟
 
محمود احمدی نژاد
خادم ملت 
1396/06/25
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


البته
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در 8 سال سرمست از قدرت بود و به هر کسی می تاخت و نظر هیچ کس را قبول نداشت.
حالا کارش به اینجا رسید
Iran, Islamic Republic of
مثلا کارش به کجا رسید؟! ظاهرا، ایشون، به روند قضایی یک پرونده ای اعتراض دارن. اینم حقوقدان های مورد اعتماد، باید جواب بدن. همچین میگی کارش به اینجا رسید کانه از معصوم بودن، به بمبگذار بودن رسیده! یه نقدی داره. درست یا غلط.
اونی که کارش از اونجا، به اینجا رسید، هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی و روحانی بودن که از انقلابی بودن، به در انقلاب بودن، تنزل پیدا کردن.
Iran, Islamic Republic of
اینکه با ضعیف ترین اقشار جامعه ارتباط نزدیک داشت...
اینکه به جاهای سر زد و خدمترسانی کرد که گاها فرماندار منطقه هم نمی شناخت...
اینکه وقتی عکسش را اتش زدند خندید...
اینکه....
البته حق دارید
این کارها برای شما باور کردنی نیست.
به عنوان برادر مسلمان و البته هموطن شما پیشنهاد میکنم تمامی حرفایتان با ارائه دلیل و مدرک باشد.
اگرچه در این دنیا قوه قضاییه و صدا سیما اجازه ی دفاع به دکتر احمدی نژاد در مقابل تهمت ها نمیدهند اما حواسمان باشد در قیامت خداوند قاضی هست و نه کسی دیگر.
خداوند هم فقط دلیل محکمه پسند میخواهد
.
.
.
البته برخی عملکردهای دکتر احمدی نژاد بخصوص در یک ساله اخر قابل دفاع نیست و بنده هم انتقادهای جدی دارم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد متاسفم برایت! همین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محبوب قلب هاست حالا هر چی میخواین بگین
Iran, Islamic Republic of
همین؟ آخه یه دلیلی، یه مدرکی برای تأسف!
منم برای تو همینجوری متأسف باشم خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
تاسف بخاطر اینکه با احمدین ژاد سال 84 و حتی 88 فاصله گفته ایشون.
مقاومت در مقاببل حکم رهبری در قضیه اقای مصلحی و اقای مشایی نمونه بارز این مطلب هست
Iran, Islamic Republic of
کورکورانه و متعصبانه نظر ندهید ! بگویید کجای حرف احمدی نژاد غلط است ؟!
احمدی نژاد اشتباهاتی داشته اما این دلیل نمیشود که هر چه بخواهید به او ببندید و بی انصافی کنید !
Iran, Islamic Republic of
تعصب بیجا رو خود احمدی نژاد رو یاران نزدیکش داره یادمون نرفته ۸۸ تو اون جو وفضا چطور نامه رهبر و دور زد بخاطر مشایی حالا هم داره از بقایی حمایت میکنه .واسه انتخابات امسال هم خودش و هم بقایی ثبت نام کردن نیتش از ثبت نام این بود که مثل قالیباف که از رییسی حمایت کرد و جهانگیری که از روحانی حمایت کرد از بقایی حمایت کنه حالا بماند که نفس این کار غلطه آمریکا با ۳۵۰ میلیون جمعیت دو حزبش فقط یک نفر رو معرفی میکنن و تو مناظرات مردم همون دو نفر رو می بینن نه دفاعیات دیگران ازش رو و خدا رو شکر که احمدی نژاد و بقایی هردو رد صلاحیت شدن وگرنه بازم داستانهای ۴ سال دوم احمدی نژاد شروع میشد
Iran, Islamic Republic of
محمود جون دنبال چی میگردی؟؟!
Iran, Islamic Republic of
محمود : از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
آقا احمدی نژاد اگر این مساله برای کسی غیر از دوستان شما پیش آمده بود اینگونه وافریادا سر می دادید؟!
Iran, Islamic Republic of
ببین اصلا مهم نیست که اگه این مسأله، برای نفرات دیگه این کره خاکی پیش بیاد، کی چکار میکنه. مهم اینه که الان، راجع به این مسأله، ایشون اعتراض دارن و دلایلشون رو هم گفتن. حالا، قوه قضاییه باید جواب بالتری داشته باشه. وگرنه حق با ایشونه.
Iran, Islamic Republic of
اعتراض که جای خود حتی اگر شکایت هم از قاضی یا دستگاه قضایی داشته باشند مجازند ولی راهکار آن هم در قانون آمده است.!
ايرج
Iran, Islamic Republic of
قانون علي لاريجاني ؟
كجا بايد شكايت كنند اونوقت ؟
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده محترم؛
اگه این مسأله برای رییس جمهور خودتون پیش اومده بود هم، تو همینجوری نظر میدادی؟
Iran, Islamic Republic of
وافریادا نه! فریاد وااسفا.
شما جوابشو بده. نمیخواد پیشگویی نوستراداموسی کنی.
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضایی، چه جوابی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
هم چی شد ید الحن هم نیست
Ray
United Kingdom
Digah sedaye afrade mohtarami mesle shoma be goosh falak ham dar Iran namirasad.
Mord an Iran o aan enghelab.
Iran, Islamic Republic of
فارسی بنویس داداش
Iran, Islamic Republic of
یا فارسی بنویس یا انگلیسی
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این متن سراسر مغالطه است. موارد غلطی را که خود ملاک درست یا غلط بودن آن نیست را اصل قرار داده و بر اساس آن و از همه مهمتر در مقام قاضی که به هیچ وجه چنین شأنیتی را ندارد، حکم صادر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد شما الان خادم نیستید. خیلی وقتها دارید نقش خائن را بازی می کنید
Iran, Islamic Republic of
خائن اون کسای هستن که برجام روبه مردم تحمیل کردن اون کسایی که برجامودرعرض ۲۰دقیقه تصویب کردن نکنه می خوایدبگید تومجلس همه اصلاح طلب بودن واصولگرا نبوده به قول دکترخیالش راحته که تاحالا پای هیچ سندی که به ضرضرمردم مملکتش بوده امضاء نکرده برای یک بارهم شده یک ساعت تریبون صداسیمارودراختیارش بزارید تا همه چیزردشن بشه
amir
Iran, Islamic Republic of
مثبت دادم نه فکر کنی با همه نظرت موافقم!
یک کلام بگو وجدانا کی باعث شد تا مردم به همین خائنین رای بدهند و حکومت اشراف رو به تن بخرند؟!
Iran, Islamic Republic of
به قول قرآن اکثر مردم نمی دانند (یا راه درست را تشخیص نمی دهند ! بی بی سی ومن وتو وموج سازی اون ها وحرف های مفت وتهمت آقایون تو مناظره !!وبرنامه ریزی دقیق استکبار که با تحریم ها وزبان به دروغ کارکشایی توسط داخلی های نفوذی جان مردم را به لب رساندندوالان هم که همه چی توزرد از آب درآمده !!ودستاوردتقریبا هیچ جلوی چشم همون مردم خوش خیال که توخیابان ها می رقصیدند دلار یه دستشون و500 تومنی وهزار تومنی تو دست دیگرشون وسراب ارزانی بعد از لغو بالمره تحریم ها قند تو دلشون آب می کرد!!
Iran, Islamic Republic of
خائن اون کسی هست که مردم کشورش را نمی بینه . خائن اون کسی هست که اجازه صحبت به مخالف را نمیده .خائن کسی هست که کشور را به تحریم برده . خائنن کسی هست که برای رسیدن به قدرت مردم کشور را به این روز انداخته . خائن کسی هست که قیمت دلار را به ۴۰۰۰ تومان رسونده . بس کنید بابا یک نگاه به مردم کشورت بنداز ببین چه فشاری دارند تحمل می کنن
Germany
احمدي نژاد دلار به چهارهزار تومان رساند براي اولين بار در تاريخ
Iran, Islamic Republic of
حالا که دولت دست با کفایتا هست دلارو هزار تومن ارزان کنند.تحریم نفت هم که با باجهای خفت اور برداشته شد.لازم به ذکراست دلاراواخردولت دهم دوهزاروچهارصد تومان درمرکزمبادلات بودوالان سه هزاروچهارصدتومان.
amir
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یه موجود قابل ترحمه که هنوز هم توی توهم قدرت از دست رفته داره دست و پا میزنه.
تمام سرمایه های معنوی اصولگرایی را پای اجنبیهایی مثل مشایی و بقایی و رحیمی و مرتضوی ریخت، به طوریکه مردم از ترس مار غاشیه به اژدها پناه برند، و بدبختانه شد آنچه نباید میشد.
هنوز هم دست از اعمال هنجارشکنانه بر نداشته و فکر میکنه با آنارشیسم و جنجال طلبی میتونه از این نمد سوراخ برای خودش و دور و بریهای فاسدش کلاهی دست و پا کنه.
واقعا نمیدونم اگر هدف خدمته، اینهمه دست و پا زدن برای تصاحب قدرت و منصب بخاطر چیه؟! چرا روسای جمهور ما در دوران پسا ریاست جمهوری، شبیه طلسم زده هایی میشن که برای بقای خودشون حتما باید ساز مخالف کوک کنند؟!
خدا همه ماها رو عاقبت بخیر کنه. مثل امثال ایشون شبیه اونهایی که آخرتشونو به دنیای دیگران میفروشند.
یا حق.
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
اولا ادب داشته باش و به کسی توهین نکن!!!
دوما توهم قدرت رو اونایی دارن که از بدو پیروزی انقلاب تو این کشور وزیر و وکیل بودن ودست بردار هم نیستن!!! .
سوما بفرمایید دفاع از مظلوم و برقراری عدالت و برابری و آزادی و آزادگی و عدم حزب بازی و دوری از بده بستان های سیاسی کجاش هنجار شکنیه آقای هنجار شناس؟!!!
چهارما کدوم صاحب قدر و منصب!!! دکتربا ادله و مستند گفته قاضی پرونده صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداره!!! خب جوابشو بده!!!
amir
Iran, Islamic Republic of
اولا خودت بی ادبی که فکر میکنی من توهین کردم!
دوما اگر قابل ترحم بودن توهینه، بیا و از این ببعد دلت بحال کسی نسوزه!
سوما اگه واقعا حقیقت طلبیدن تو وجودته (نه فقط یک اسم)، یاد روزی بیافت که رییس جمهور محبوب جنابعالی در اوج قدرت گفت "کابینه من خط قرمزه، هر کسی با اونها طرف بشه با من طرفه"!
چهارما دم از عدالت نزن که اگه تو درک عدالت داشتی میدونستی عدالت علی شخص نمیشناسه و مبتنی بر حقیقته.
پنجما آقای هنجارنشناس! کسی نگفته "دفاع از مظلوم و برقراری عدالت و برابری و آزادی و آزادگی و عدم حزب بازی و دوری از بده بستان های سیاسی هنجار شکنیه"، لازم نیست جملات نفهمیده من رو تفسیر به رای کنی، جنابعالی بفرمایید پا گذاشتن رو اذن رهبری برای تصاحب قدرت اسمش چیه؟!، باقی گذاشتن مشایی در سمت معاون اولی بر خلاف نظر رهبر رو چی میگی؟! یازده روز قهر و خونه نشستن رو که یادت نرفته؟!
ششما من نگفتم ایشون الان دارای قدرت و منصبه (خدا رو شکر که نیست)، اگه قدرت درک داشتی میتونستی بفهمی این دفاع آبکی فقط به خاطر مطرح شدن به خاطر از دست دادن قدرته نه محکوم کردن دادگاه!
هفتما از عدم "حزب بازی" دم نزن، که کار ایشون از حزب بازی فراتر رفته و به رفیق بازی رسیده، مگه بارها نگفته من یعنی مشایی و مشایی یعنی من؟!
هشتما اگه فکر میکنی چهار نفری که اسم بردم دارای فساد نیستند، بفرمایید! به چه علت همگی دارای پرونده محکومیت در قوه قضائیه میباشند؟! نکنه از نظر جنابعالی قوه قضائیه فاسد بوده و آقایان سالمند؟!
از نهما ببعد هم میزارم بعهده خودت.
ضمن اینکه منکر کارهای خوب احمدی نژاد نیستم، باور بکنی یا نه خیلی آدمهای گنده تر از احمدی نژاد هم بودن که گمراه شدند.
اگر ایشون دوره دوم رو هم مثل اول میگذروند و حب جاه و ریاست وجودش رو احاطه نمیکرد، الان یه قدیس کامل بود که میتونست دوباره رییس جمهور بشه!
Iran, Islamic Republic of
احسنت!!جوابی کاملا منطقی؛مستدل و دلنشین!
علی
Sweden
آقا دیگه بیخیال احمدی نژاد بشید. این احمدینژاد، احمدی نژاد سال 84 نیست ! البته من خیلی متاسفم ! خیلی به او امید داشتم البته در آن سالها!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدت به خدا، باشه جوون.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزبه گمونم رهبری نظری دیگه دارن روز سال ۹۲ سخنرانی حضرت آقاروببینید چه جوری از۸سال خدمت دکترتشکرکرد
Iran, Islamic Republic of
ايشان يك موضوع فني از نظر آئين دادرسي مطرح كردند. مسئله يكي بودن قاضي قبل از دادرسي و صادركننده حكم بازداشت براي ادامه تحقيقات با قاضي رسيدگي كننده به پرونده پس از تكميل تحقيقات مي باشد. بلحاظ حقوقي بايد اين دو قاضي متفاوت باشند.
اين قضيه جاروجنجال ندارد. بصورت فني پاسخ داده شود.
ياعلي
مهدی فرهمند
Iran, Islamic Republic of
چطور زمانی که قوه قضاییه با تخلفات امثال مرتضوی،رحیمی،صادق محصولی و بسیاری دیگر از نزدیکان حلقه قدرت دولت نهم و دهم،مماشات کرد ودرعمل هیچ برخوردی با این افراد نشد،آقای احمدی نژاد از قوه قضاییه انتقاد نکرد و حتی آنرا کاملا پاک و مستقل خواند!ازنظر ایشان،همیشه مرگ خوب بوده!ولی فقط برای همسایه!!
حسین
Netherlands
چه مماشات با کسی و چه سختگیری با دیگری هردو از عدل اسلامی دور است .
یا علی
افشین
Iran, Islamic Republic of
البیته در این مورد بنظر میرسد حق باایشان باشد که سخنگو قوه قضائیه پاسخ ایشان را خواهد دادولی هر زمان قوه قضائیه به ایشان و دوستانشان نزدیک میشود ایشان یک تهدیدو فرار رو به جلو انجام میدهد و با استفاده از ادبیات خاص خود بقیه را محکوم و از اصل موضوع دور میکند
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه دیر شده .
Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط اعتراض دارن همین ! لطفا مشکلاتی رو که در قوه ی قضائیه وجود داره ، کتمان نکنید .
سیروس خدادوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه دوستان و حامیان احمدی نژاد . در باره او چند مطلب باید گفته شود:
. اولا عملکردهای دوره دوم او اشتباه نیست؟! ایستادن در برابر امر ولایت گناهی نابخشودنی و عدم اجرای دستور ایشان در باره مشایی قابل گذشت نیست که چگونه سخن ایشان را دور زدند و مشایی را به دفتر خود بردند /پس این اشتباه نیست و تعمدا اینکار را کرده اند.
. ثانیا اگر بنا باشد برای وی تربیون صدا و سیما در حالی که هیچ مسئولیتی ندارد داده شود باید به روسای جمهور قیل هم این حق داده شود که امکان پذیر نیست . و خونش از خون دیگر روسای جمهور رنگین تر نیست.
. چرا وی اینقدر اصرار به رسانه ای شدن دارد . این امر نشان می دهد که وی از فراموش شدن و توهم کاریزمایی داشتن در بین ملت رنج می برد .و باید گذشته را فراموش کند. و اصل حال فعلی اوست
. در باره سخنان رهبر معظم انقلاب هم در باره وی باید گفت که انسان عادل و معتدل همیشه به واقعیت ها توجه دارد در باره رهبری این امر خصوصیت بارز ایشان بوده است، اگر خدمتی بوده باید گفته شود و اگر انحرافی هم داشته نقد و بررسی شود . اگر روحانی و دولت وی احمدی نژاد را لو لو خورخوره سوء مدیریت ها و فقدان استراتژی خود می دانند نباید این توهم به احمدی نژاد دست دهد که می تواند با بیانیه دادن و دست در دست یارانش عکس بگیرد و به سفرهای خارجی برود نظام را در گاز انبر رسانه ای قرار داده و سرمایه خونها و اموال بسیاری که در حوادث 88 برای دفاع از نظام ولایی بر زمین ریخت و به یغما رفت مالخود کرده و خود را وارث آن بداند .
. سرمایه ولایت مداری و حمایت اقشار مذهبی و انقلابی خواب بدون تعبیری است که وی و دوستان نزدیکش دائما به آن دچار هستند .
. در باره پرونده قضایی بقایی ظاهرا ایشان به همان توهم بگم بگم اما بشکل دیگری دچار است و خود را بالاتر از مفسران قانونی قانون و مردم می داند .قانونی که وی را در سال 84 و 88 به پاستور پرتاب کرد و همان قانون هم وی را در انتخابات 96 رد کرد .پس تعادل و عدالت در هر حالتی برقرار است زیرا هم بر له و هم بر علیه او حکم داده است اما اینکه انتظار داشته باشد برای یارانه و فلان و فلان کار عمرانی و خدماتی نظام و مردم الی الابد تسبیح او گویند و او را تکریم کنند عبس و بیهوده است.
. بیانیه های سریالی وی که ظاهرا ادامه خواهد داشت همگی بیانگر ادامه همان استراتژی "بگم بگمی " است که شگرد وی برای وادار کردن رقیب به سکوت و پذیرش انقیاد او از آن بهره مب برد پس باید در باره اقدامات احمدی نژاد با احتیاط عمل کرد زیرا نشان داده است که ظرفیت های سیاسی وی می تواند خطوط قرمز نظام را یکی پس از دیگری رد کند و اگر امروز وی عضو مجمع هم شده است مطلب غریبی نیست زیرا تعدادی از اقایان در دوره های گذشته هم عضو مجمع بودند وهم در حوادث سیاسی مورد حمایت شعاری و میدانی فتنه گران و بر اندازان بوده اند احمدی نژاد هم از این امر مستثنی نیست.
amir
Iran, Islamic Republic of
سلام درود خدا بر شما.
100% با جنابعالی موافقم.
متاسفانه برخی از طرفداران ایشان، نه تنها جایگاهی فراقانونی به وی داده اند، بلکه استغفرا... بیم آن میرود به پرستش وی هم بپردازند!.
خداوند به همه ما بصیرت دهد تا قادر به تفکیک بد از خوب باشیم.
یا علی.
کدام رئیس جمهور بهتر است؟
Germany
دوست عزیز من
یک از بدبختی های ما در کشور اینه که همیشه دنبال تبعیض هستیم و یک نفر رو 100 سفید و یک رو 100 سیاه می بینیم. بینی و بین الله اگر بیائیم با انصاف و به دور از هر علقه سیاسی بین رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی قضاوت کنیم 1) کدامیک به طبقات محروم رسیدگی کردند؟2) کدام یک مخالف اشرافی گری و تبعیض بودند؟ 3) کدام یک دنبال شعارهای اصلی انقلاب بودند؟ 4) کدام یک به جای همایش و شعار الکی در این روستا و اون شهر به دنبال خدمت بود و.... البته احمدی نژاد هم اشتباهاتی داشت اما اگر با انصاف مقایسه کنیم از همه افراید که بالا صحبت کردیم بهتر است..... (تازه با نوجه به این همه تخریب شخصیت و رسانه ای که علیه محمود انجام می شود.)
amir
Iran, Islamic Republic of
دوست بزرگوار،
با سلام و تشکر از توضیحات منطقی جنابعالی.
تمام این اسامی که نام بردید انصافا هر یک کارهای خوب و بد را در دوران خود انجام داده اند. بنده معتقدم در دولت روحانی هم به احمدی نژاد تهمتهای فراوانی زده شد که امیدوارم خدا از سر بانیان هتاک دولتی تریبوندار بی انصاف نگذرد.
باور بفرمایید بنده شخصا احترام خاصی برای احمدی نژاد دولت نهم قائلم، ولی انصاف دهید که همین آدم در دوره دهم بسیار متفاوت رفتار کرد.
میدانید بنا بر گفتار ارزشمند امام (ره)، "میزان حال فعلی افراد است". و نیز میدانید شمر لعین، قاتل اباعبدا.. (ع)، یکی از یاران امام علی (ع) در جنگ صفین بود که تا مرحله جانبازی هم پیش رفت.
همچنین به این فرموده بی نظیر مولای متقیان علی (ع) هم توجه دارید که میفرمایند: "مرد را به حق بسنجید نه حق را به مرد".
خوب همه اینها را کنار هم چیده و ملاحظه فرمایید آیا نتیجه اعمال احمدی نژاد در شرایط فعلی غیر از جنجال و هیاهو چیز دیگریست؟!
موضوعی که عده ای از دوستان دائم تکرار میکنند، تشکر آقا از احمدی نژاد در پایان دولت دهم است، که بنظر من هیچ امتیازی برای ایشان محسوب نمیشود. چون اولا تشکر آقای خامنه ای از تمام دولتها یک امر روتین و معمولی است و ثانیا همان ایام آقا اشاره کردند دولت بعدی باید تمام نقاط قوت دولت احمدی نژاد را منهای نقاط ضعف آن داشته باشد، که این مورد دیگر تعریف به حساب نمی آید.
علاوه بر اینکه اگر واقعا ایشان مورد مناسب و خوش اقبالی برای اداره دولت بود، حضرت آقا در خلوت و جلوت مخالفتشان را با کاندیداتوری وی اعلام نمیکردند.
به هر حال رفتار ایشان با مشی ولایت فقیه زاویه مشخصی داشته و ادامه آن میتواند عاملی باشد تا در نزد افکار عمومی وجهه خود را به سرعت از دست بدهد.
یا علی
امان از تنــــــــــــــــــاقض
Germany
سلام دوست و هموطن عزیز
از ادبیات منطقی شما در پاسخ به نکات بنده ممنونم. راستش بنده هم از از آقای احمدی نژاد انتقادات بسیاری دارم اما اگر در بین اظهارات و موضع گیری خیلی از طرفداران بگردیم تناقض و تضاد مشاهده می شود! مثلا
یکی میگه احمدی نزاد به مخالفانش توهین کرد. پس چرا روحانی را نمیبینید؟
یکی میگه احمدی نزاد سرمایه های مملکت را نابود کرد در حالی که در اصلاحات پول نفت و .... تحت عناوین مختلف به یغما رفت و خزانه خالی بود.
یکی میگه مرحوم هاشمی بهترین مدیر مملکت بود در حالی که همین افراد در اول دولت اصلاحات از توم 52 درصدی و عالی جناب سرخ پوش حرف میزدند.
منتظر
Iran, Islamic Republic of
دوره ی دهم با دوره ی نهم در دوچیز متفاوت بود :
1-قرارگرفتن بعداز فتنه 88 ورونمایی از چهره های ستون وبتون انقلاب وازبین رفتن هیمنه های دروغین آنها برای مردم توسط احمدی نژاد.
2-انتقام گیری آنها از احمدی نژاد براساس تءوری شیمون پرز(باید کاری کنیم که در ایران کنار احمدی نژادبودن ننگ باشد)قانون گذار این تئوری یکی از ستونهای موریانه زده انقلاب که نامه بدون سلام برای امام خامنه ای در ایام فتنه نوشت ومجریان این تئوری تمامی رسانه های مغرض اصلاح طلب وبی بصیرت اصولگرا وکلیدواژه ها 1- انحراف2-مقابله بارهبری و........
درحالی که کدام انسان منصفی است که نداند از آنچه برای احمدی نژادبعنوان انحراف قراردادندبدتر را روحانی نکرده باشد کدام بند از شروط نه گانه رهبری در پذیرش برجام اجرایی شد آیا تلفن روحانی به ابامادر اولین سفرش به نیویورک انحراف از خط امامین انقااب وارزشهای انقلاب نبود قدم زدن ظریف با کری کدام بند انقلاب بود میلیاردها تومان خسارت هسته ای برای جلب رضایت قاتلان شهدا را چکونه تفسیر میکنید !!!قرارداد های ننگین نفتی و.....چرا در این اوضاع قوه قضاءیه بجای رسیدگی به این نابوگردیهای دولت به احمدی نژادبسته وشما وامثال شما به یازده روز خانه نشینی وامثال این که ریشه آن را عرضکردم؟!پاسخ مشخص است این دولت ومجلس کار را بجایی رساندند که امام خامنه ای از واژه آتش به اختیار استفاده کردند وراه مهار آتش به اختیار هم مشغول شدن به تءوری شیمون پرز است !آیا قوه قضاءیه ای که رءیس آن برادر فاضل لاریجانیست که احمدی نژاد پرونده اش را آشکار کرده به فریاد احمدی نژاد ویارانش میرسد خیر برادر گرامی ایشان در سددیا صدد(فراموش کردم کدام درست است)انتقام است نه عدالت !تقاضا دارم اگر درد دین وانقلاب دارید چشمانتان را به واقعیات باز کنید.
دوست عزیز هم کار احمدی نژاد را فراموش نمی کنیم و هم عملکردهای روحانی را پیس با محکوم کردن یکی دیگری را تطهیر نمی کنیم// کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
الان کی جرات داره به روحانی انتقاد کنه چون باالفاظش وزبان زهر دارش کسی درامان نیست (اون هم گفت فریدون خط قرمز منه ).احمدی نژاد در مقابل اون خیلی هم تواضع داشته !الان کی جرات می کنه به روحانی پیام بده که مثلا آخوندی سرمایه دار بی درد را ویا اون زنگنه کرسنتی که محکومیت دادگاه لاهه را برای ایران به ارمغان آورد را برکنارکن ...کی واقعا جرات داره نامه بده !!کی !؟
Iran, Islamic Republic of
همتون ببندید چون احمدی نژاد قرار است مصلحت نظام را تشخیص بدهد.
amir
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز یه سایت ارزشیه، نمیدونم کامنت آدم بی تربیتی مثل تو رو چرا درج میکنه.
بهتره تو تابناک بچرخی! جای امثال تو اونجاست.
افشین
Iran, Islamic Republic of
امیر خان وسط دعوا نرخ تعیین نکن خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ارزشی یا عرضشی؟
Iran, Islamic Republic of
برای احمدی خیلی زحمت کشیدیم دل خیلی از فقرا را شاد کرد اما افسوس
افشین
Iran, Islamic Republic of
اره از جیب مردم فقیر 100 تومان برمیداشت 45 تومان پرداخت میکرد باور نداری حساب کن هزینه افزایش بهای اب و برق و گاز و تلفن خانه ات را
Iran, Islamic Republic of
از سال نود و دو حساب كني به نتيجه بهتري مي رسي!
يارانه همونه ولي نرخ آب و برق و .... سر به فلك كشيده برادر!