پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بررسی تمام احتمالات بازی های فردا؛

والیبال ایران قهرمان جهان؟ چراکه نه

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 549958
ایران با پیروزی مقابل ژاپن شانس خود را برای مدالیست شدن و حتی کسب عنوان قهرمانی جایزه بزرگ قاره ها بیشتر کرد.
والیبال ایران قهرمان جهان؟ چراکه نه
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی والیبال ایران موفق شد با پیروزی 3 بر یک ژاپن را شکست دهد تا حالا هم سطح با برزیل و ایتالیا در مکان سوم قرار گرفته باشد. ایران می تواند بعد از بازی های فردا هم به عنوان قهرمانی رقابت ها برسد و هم از کسب مدال باز بماند که شانس به دست آوردن اولین مدال جهانی بیش از همیشه قابل دسترس است. در این گزارش به تمام احتمالات بازی های فردا پرداخته خواهد شد تا در چه شرایطی ایران قهرمان می شود و در چه شرایطی مدال از دست خواهد رفت.

* شرایط کنونی جدول
در حال حاضر تیم های برزیل، ایتالیا و ایران با 3 برد در رتبه های اول تا سوم قرار دارند که به ترتیب 9، 9 و 7 امتیاز که به دست آورده اند آنها را از هم جدا کرده است. برزیل ضمن امتیازات بالاتر در معدل ست و امتیاز شرایط بهتری از تمام تیم ها دارد که کسب مدال برای آنها قطعی است. فرانسه و ژاپن قطعا به 3 تیم اول نمی توانند راه پیدا کنند؛ اما آمریکا شانس کمی برای صعود به سکوی جهانی دارد. این تیم با 2 برد و 8 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و برای صعود به جمع 3 تیم شانس کمی دارد.
 
* چه طور قهرمان خواهیم شد ؟
امتیازات بالای ایتالیا و برزیل کار ایران را برای حضور در صدر جدول سخت کرده است؛ اما تعداد بردهای برابر هنوز این شانس را زنده نگه داشته. فردا برزیل با ژاپن و آمریکا با ایتالیا بازی خواهد داشت که در صورت شکست این دو تیم و پیروزی ایران مقابل فرانسه با هر نتیجه ای، ایران قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد شد. در این صورت تیم ملی والیبال کشورمان با 4 برد بالاتر از تمام تیم ها به مدال طلا خواهد رسید.
 
* احتمال از دست دادن سکو وجود دارد
آمریکا با 2 برد و 8 امتیاز منتظر لغزش تیم های بالای جدولی است. در صورتی که ایران موفق به پیروزی مقابل فرانسه نشود و آمریکا با هر نتیجه ای ایتالیا را شکست بدهد، ایران به رتبه چهارم سقوط خواهد کرد و اولین مدال جهانی کشورمان در والیبال به مسابقات بعدی موکول خواهد شد. هنوز حضور روی سکو و کسب مدال قطعی نشده اما شانس تیم کولاکوویچ بسیار بالا و محتمل است.
 
* ایده آل ترین شرایط برای ایران
ایتالیا و برزیل فردا مقابل آمریکا و ژاپن قرار خواهند گرفت. بهترین شرایط برای ایران شکست تیم های بالا سری و پیروزی ما مقابل فرانسه است؛ تیمی که تا به حال موفق به پیروزی مقابل آن نشده ایم. البته این فرانسه متحول شده با تمام ترکیب هایی که قبل از این با آن بازی کرده ایم تفاوت دارد و می توان ضمن کسب مدال به اولین پیروزی مقابل فرانسه هم رسید. اما اگر در اولین بازی روز ایتالیا موفق به پیروزی مقابل آمریکا شود، صبح فردا کسب اولین مدال ایران مسجل می شود.
 
* تمام طلسم هایی که شکسته خواهد شد
والیبال ایران فردا روز بزرگی را پیش رو خواهد داشت چرا که بسیاری از طلسم ها می تواند شکسته شود. مهمترین آن پیروزی ایران مقابل فرانسه است که تا به حال اتفاق نیافتاده و کولاکوویچ می تواند با تیم خود دست به این کار بزند. ترکیب متحول شده فرانسه در این دوره از رقابت ها نتوانسته نتایج مطلوب را به دست آورد و این بهترین فرصت است تا شکست ناپذیری این تیم مقابل ایران به پایان برسد. نکته بعدی مدال و سکوی جهانی است که تیم ملی والیبال ایران تا به حال دستش به آن نرسیده. فردا بیشترین احتمال وجود دارد تا این اتفاق رخ دهد . بازیکنان ایرانی مدال منقش به آرم FIVB رو بر گردن بیاویزند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در آخرین بازی خود از ساعت 10:10 رو در روی فرانسه قرار خواهد گرفت.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *