جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حمله هواداران استقلال به صفحه وزیر ورزش

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 549908
وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از شکست تیم استقلال تهران در شهر جم مقابل پارس جنوبی، هواداران این تیم هجمه سنگینی از حملات خود را نسبت به وزیر ورزش آغاز کردند.
حمله هواداران استقلال به صفحه وزیر ورزش
به گزارش جهان نيوز، به گزارش وب سایت نود، علیرضا منصوریان تنها فردی نبود که بعد از شکست استقلال مقابل پارس جم مورد انتقادات تند و هجمه حملات هواداران استقلال قرار گرفت. تیم مدیریتی باشگاه استقلال هم از این گزند بی نصیب نماند و هواداران این تیم نسبت به عملکرد هیات مدیره هم نقد های تندی داشتند. اعتراض استقلالی ها به اینجا هم ختم نشد و در فاز بعدی حملات این تیم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بود که هدف حملات و انتقادات تند هواداران استقلال واقع شد.
در پی شدت گرفتن این اتفاق، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حجم بالای انتقادات هواداران استقلال صفحه خود در فضای مجازی را به حالت خصوصی در آورد و با بستن این صفحه باعث شد تا از حجم حملات به خودش کاسته شود. در واقع این اولین و شاید هم تنها واکنش وزیر ورزش به نارضایتی هواداران استقلال از شرایط کنونی تیم شان بود. 

منبع:وبسایت رسمی برنامه نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *