چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

داستان پاداش باور نکردنی پرسپولیس چیست؟

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 549800
تیم فوتبال پرسپولیس با صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مبلغی بین 6تا 12 میلیارد تومان به عنوان جایزه از کنفدراسیون اسیا دریافت خواهند کرد.
به گزارش جهان نيوز؛ پرسپولیس با غلبه بر الاهلی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، 200 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهد کرد ،البته سرخپوشان پایتخت بابت حضور در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم  برای آن‌ها به ترتیب پاداش 80 و 120  دلاری دریافت کرده اند و علاوه بر این مبالغ ، نماینده کشورمان بابت هر برد در مرحله گروهی 50 هزار و هر مساوی، 10 هزار دلار پاداش گرفته که مجموع پاداش آن‌ها از این مرحله را به 130 هزار دلار می‌رساند،بدین ترتیب مجموع پاداش‌های پرسپولیس از  ابتدا لیگ قهرمانان تا امروز 710 هزار دلار یعنی مبلغی نزدیک به دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.
 
اما شاید پاداش قابل توجه برای پرسپولیسی ها صعود به فینال مسابقات باشد،سرخپوشان با غلبه بر الهلال در مرحله نیمه نهایی سود خوبیبدست خواهند آورد و فینالیست شدن، می‌تواند بین 6 تا 12 میلیارد دیگر هم به حساب آن‌ها واریز کند. بر اساس قوانینAFC  نایب قهرمان لیگ قهرمانان، 1.5 میلیون دلار یعنی حدود 6 میلیارد تومان و قهرمان، 3 میلیون دلار یعنی حدود 12 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. رقمی که پرسپولیسی‌ها با بدست آوردنش، تنها بازی با الهلال را پیش رو دارد./برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *