پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

نامه هوادار چینی تراکتورسازی به این باشگاه

منبع: ایلنا
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 549792
یک هوادار چینی با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتورسازی، این تیم را تیم محبوب خود برشمرد.
نامه هوادار چینی تراکتورسازی به این باشگاه
به گزارش جهان نيوز؛ یانگ تائو هوادار تیم تراکتورسازی از کشور چین با ارسال نامه‌ای به باشگاه، تراکتورسازی را تیم محبوب خود دانست.

طبق گفته این هوادار وی از دوران کودکی هوادار تیم تراکتورسازی بوده و دیدارهای این تیم را پیگیری می‌کرده است.

وی در پیوست این نامه عکسی از یحیی گل محمدی برای باشگاه ارسال کرده و درخواست کرده است که این تصاویر با امضای وی برای این هوادار ارسال شود.

متن کامل نامه این هوادار متعصب به شرح زیر است:
 
با سلام
امیدوارم خوب و سرحال باشید. اسم من یانگتائو می‌باشد. اهل کشور چین هستم. فکر می‌کنم منو به یاد دارید چون چندین دفعه به شما نامه نوشته‌ام .باشگاه تراکتورسازی تبریز باشگاه محبوب من می‌باشد. نمی‌دانید چه احساسی دارم وقتی به شما نامه می‌نویسم.

هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم اولین باری که بازی شما را تماشا کردم سنم خیلی کم بود. تیم شما به خاطر عملکرد عالی تک‌تک اعضا، چندین حریف قدر را شکست داد و جایگاه خوبی در جدول به دست آوردید. از آن زمان به بعد از ته دل عاشق تیم شما شدم.

همیشه اخبار مربوط به تیم شما را دنبال می‌کنم. فصل جدید درراه است و امیدوارم آمادگی کامل داشته باشید. بر این باورم اگر تمامی اعضا اتحاد، یکپارچگی و اعتمادبه‌نفس بالا داشته باشند می‌توانند بر تمامی مشکلات غلبه کرده و تمامی حریف‌ها را شکست دهید.

امید دارم که اخبار خوبی از تیم شما بشنوم. قهرمانان من، شما بهترین هستید. من همیشه از تیم شما طرفداری خواهم کرد.

و در آخر، آرزو دارم امضای آقای یحیی گل محمدی را در کلکسیونم داشته باشم. آیا می‌توانید این آرزوی من را محقق کنید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *