پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
سرلشکر موسوی در پنجمین شب یادواره «مشق عشق»:

نیروهای مسلح آماده فروپاشی رژیم صهیونیستی هستند/ لزوم مشارکت تمامی مردم در دفاع همه‌جانبه

انقلابی بودن کلید اصلی موفقیت نظام اسلامی
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 549680
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید انقلابی بمانند زیرا انقلابی بودن کلید اصلی موفقیت نظام اسلامی است، گفت: تمامی مردم و مسئولان باید در دفاع همه جانبه مشارکت داشته باشند.
نیروهای مسلح آماده فروپاشی رژیم صهیونیستی هستند/ لزوم مشارکت تمامی مردم در دفاع همه‌جانبه
به گزارش جهان نیوز، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در پنجمین شب از یادواره شهدای «مشق عشق» که در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه دفاع همه جانبه موضوع بسیار مهمی است، عنوان کرد: هر فردی از مردم و مسؤولان باید به رسالت خود در دفاع همه جانبه عمل کند؛ دفاع همه جانبه مرز به خصوصی ندارد و گستره آن نیز کل جغرافیای کشور و مرزهای جغرافیایی را دربر می‌گیرد.
 
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در دفاع همه جانبه همه مسؤولان و مردم در هر عرصه‌ای که کار می‌کنند باید خود را در خط مقدم دفاع بدانند و علاوه بر رسالت خود، به حمایت از سایرین نیز بپردازند.
 
وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در مدت زیادی مقابل تهدید همه جانبه قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در این تهدید نظام سلطه به مدیریت آمریکا به میدان آمده و در ابعاد مختلف نظام اسلام را مورد تهاجم قرار داده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی از ابتدا به این باور رسیده بودند که به صورت مستمر توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد تهاجم قرار می‌گیرند، عنوان کرد: نیروهای مسلح باید انقلابی بمانند و انقلابی فکر و عمل کنند چرا که انقلابی بودن کلید اصلی موفقیت نظام اسلامی است.
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح به این باور رسیده که نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان انقلابیون انتخاب کنند و در طراحی و ساخت تجهیزات باید انقلابی وارد شوند و در بکارگیری تجهیزات نیز انقلابی عمل کنند و در روش‌های جنگیدن خود نیز ابداعات انقلابی داشته باشند.
 
امیر موسوی با تاکید بر اینکه حججی‌ها در نیروهای مسلح موج می‌زنند، گفت: تربیت نیروهای انقلابی از سال‌ها پیش در حد و قواره نظام سلطه و آمریکای جنایتکار دنبال شده است به همین علت در درگیری‌هایی همانند سوریه نمی‌توانیم به صورت جامع از ظرفیت‌های موجود آن‌ها استفاده کنیم و اکنون عاشقان بسیاری در صف شهادت هستند.
 
فرمانده کل ارتش وابسته نبودن به غیر و استفاده از ظرفیت‌های بومی را از ویژگی‌های نیروهای مسلح برشمرد و افزود: بکارگیری ترکیبی و منحصر به فرد این تجهیزات با استفاده از روش‌های ابداعی ما را به یک قدرت ناشناخته در دنیای امروز تبدیل کرده است و اکنون ناشناخته بودن قدرت نیروهای مسلح یکی از علت‌های ترس دشمن است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به برکت ولایت فقیه و فرماندهی با تدبیر فرمانده کل قوا به پیشرفت‌های بسیاری رسیده‌اند، گفت: در جغرافیای نظامی جهان، فرماندهی با این توانمندی‌ها وجود ندارد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: امروزه به یاری خداوند متعال اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم در هر جایی و سطحی مقتدرانه از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنیم، چند روز گذشته یک مرکز تصمیم‌سازی در کشور دشمن راهکارهای مختلفی را به هیأت آمریکایی پیشنهاد داده بودند که برخی از آنها در سایت‌ها نیز مطرح شده است اما خودشان آنها را رد کردند و پذیرفته‌اند که تنها راه آنها تعامل با ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه است.
 
وی حرف‌های اخیر یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی را نسنجیده خواند و تصریح کرد: اینکه می‌گوییم رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نمی‌بیند به این معنا نیست که عمر این رژیم 25 سال است چرا که ممکن است این فرصت از این رژیم گرفته شود؛ برای دادن این فرصت شرطی وجود دارد و این شرط این جمله معروف است که اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
 
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هرگز جنایات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کنیم، اظهار کرد: این آمادگی برای فروریختن رژیم صهیونیستی در قلب‌های نیروهای نظامی ایران باقی مانده است و شرط ما برای دادن فرصت 25 ساله به رژیم صهیونیستی این است که سر خود را زیر انداخته و خطایی را انجام ندهد، چرا که اگر این رژیم کوچک‌ترین خطایی را مرتکب شود به برکت پشتیبانی مردم و نیروهای مسلح، مختار ایران 25 سال فرصت را به سرعت برق خاتمه می‌دهد.
 
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی عزت و قدرت خود را از خانواده شهدا دارد، مطرح کرد: این اقتدار، اعتماد به نفس و امید را مدیون خانواده شهدا هستیم به همین علت از خداوند بزرگ می‌خواهیم که ما را قدردان آنها قرار دهد.

سرلشکر موسوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در هر جایی به پایین شهری بودن و قمی بودن خود افتخار کرده‌ام، اظهار کرد: برای هر فردی مایه افتخار و مباهات است که خود را قمی بداند.


منبع :دفاع پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *