کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف در جشن ۴ سالگی دکتر سلام:

بایدبرای حل چالش‌های پیش‌روبه جوانان اعتمادکنیم

23 شهريور 1396 ساعت 18:23

شهردار سابق تهران گفت:‌ برای حل چالش‌ها باید به جوانان اعتماد کنیم.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران عصر امروز (پنجشنه 23 شهریور) در مراسم جشن 4 سالگی دکتر سلام که در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که امسال این توفیق را پیدا کردم که در جمع این جوانان باشم.
وی با بیان اینکه برنامه دکتر سلام یکی از نمونه‌های موفق در بحث آتش‌ به اختیار از نگاه رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: هر کجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم و انقلاب را به پیش برده‌ایم.
شهردار سابق تهران تصریح کرد: هر کجا از جوانان از جمله در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس استفاده کردیم موفق بوده‌ام و هر کجا به قول بچه‌های جنگ، پشت خاکریزها مانده‌ایم به جوانان اعتماد نکرده‌ایم.
قالیباف با بیان اینکه برنامه دکتر سلام پایگاهش حرکت مردمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و موفق است اضافه کرد: این برنامه بدون تشریفات است و از پایین به بالا است و نمونه شایسته‌پروری و شایسته گزینی است.
وی اظهار داشت: برای پیشرفت انقلاب نیازمند یکایک جوانانی هستیم که در برنامه دکتر سلام فعالیت می‌کنند و باید برای حل چالش‌های پیش رو به جوانان اعتماد کنیم.
شهردار سابق تهران ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شهرداری که در زمان مدیریتش، به وی کمک کردند، گفت: اگر موفقیت و خدمتی به مردم صورت گرفت نشات گرفته از اعتماد به جوانان بود به طور مثال اگر پروژه‌ای نتیجه داد کسانی که آن پروژه‌ها را طراحی کرده بودند متوسط سنشان زیر 35 سال بود.
پس از اظهارات قالیباف تعدادی از کسانی که در خیریه بهشت امام رضا(ع) شهردار سابق تهران در آنجا برخی اوقات حضور پیدا می‌کند از وی تقدیر کردند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 549420

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549420/بایدبرای-حل-چالش-های-پیش-روبه-جوانان-اعتمادکنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com