جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۸

همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی در لواسان تهران +عکس

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 549409
یک رستوران‌دار در لواسان، همبرگر 250 هزار تومانی سرو می‌کند و بابت آن ریالی هم تخفیف نمی‌دهد.
همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی در لواسان تهران +عکس
به گزارش جهان نيوز، این روزها تب خرید اجناس لاکچری در جوامع بسیار شدت گرفته و همه درگیر تجملات وهمچنین کالاهای زرق و برق دار شده اند.

یک روستوران‌دار که با لهجه آمریکایی صحبت می کند، در لواسان اقدام به سرو همبرگری به گفته خودش لاکچری نموده که 250 هزار تومان قیمت دارد و جایی هم برای تخفیف نداشته، نکته جالتر اینکه برای خوردن این همبرگر، مشتریان باید از یک روز قبل وقت بگیرند و سفارش بدهند.

این رستوران‌دار درباره ویژگی های خاص این همبرگر به محتویات داخل آن که شامل خردل دیژان(مخلوط با خامه و ادویه)، شوید خشک شده، 12 گرم خاویار بلوگا (مخصوص فیل ماهی)، 4 تخم بلدرچین،پنیر بلوچیز (پرورده شده با کپک آبی)، پنیر شیرین برولون (محصول لهستان)، جوانه شبدر، نان نمکی، کره آب شده،فلفل سیاه و نمک بوده، اشاره نمود و در ادامه صحبتهایش گفت: دلیل گرانی آن لاکچری بودنش است و اینکه ایرانی ها چیزهای لاکچری را دوست دارند.

وی همچنین گفت: ضرورت وقت گرفتن از یک روز قبل برای سفارش این همبرگر، بررسی میزان رشد جوانه های شبدر و برش های خاصی که روی پنیر می خورد و تازه بودن خاویار و تخم بلدرچین است.
 
   
 
 منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
مگه ساندویچی های دیگه رو قیمت همبرگر تخفیف میدن؟
بعدش هم چه اشکالی داره؟ بزارین بازار خودش خودش رو کنترل کنه. این صاحب ساندویچی هم اگه مشتری داشت برای همبرگرهاش که خوب نوش جونش هر چی در میاره. اگه هم مشتری نداشت خودش بی سر و صدا جمع میکنه و میره. همه جای دنیا هم فست فود ارزوون وجود داره مثل فلافل و هم جاهایی وجود داره که بری توش بیایی بیرون کمتر از نفری 200 دلار نمیشه حتی اگه غذای خیلی ساده ای بخوری. هر کدوم هم مشتری خودش رو داره.
یه کم دیدمون رو بازتر کنیم و بزاریم مردم به کسب و کارشون برسن. من ترجیح میدم یه ایرانی پول سرمایه دار ها رو بکشه سمت بیزینس خودش و پول تو مملکت خودمون بمونه و بچرخه تا اینکه ارز بشه و بره تو کشورهای دیگه خرج بشه.
حسین
Netherlands
قابل توجه استکه شما حتی واحد پولت رو فراموش کرده ای.
گیرم که آب بجوی رفته باز آید
با فرهنگ رفته به فراموشی چه باید کرد؟
بیدار شو عزیز . خارجی معلم ما نیست.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
آهای شما که اونور آبی ! بحث ما سر زیاد شدن فاصله طبقاتیه ! که یه حرکت ضد ارزشه ! ما انقلاب کردیم ، که این رفتار های ضد اخلاقی و غرق دنیا شدن ، برچیده بشه ! قرار نیست از هر روش غلطی برای پول درآوردن استفاده بشه ! ضمنا اینجا ایران اسلامیه ! نه آمریکا و کانادا !!
Iran, Islamic Republic of
همبرگر است یا هفت بیجار؟ طرف جو گیر شده. صرف اینکه چند ماده غذایی گران را بهم مخلوط کنید که نمیشود غذا. حتما از فردا پیتزا با آبگوشت را مخلوط مینند که نوکیسه ها بخورند......
حسین
Netherlands
تا احمق در جهان است مفلس در نمی ماند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خوب چیزی گفتی

حق یارت
Iran, Islamic Republic of
قراربود جامعه ما طبقاتی نباشه
40 سال قبل چنین قراری گذاشتیم اما نشد که بشه!
Issa
United States
چقدر متاسفم برای مملکتم و مردم بی فرهنگ و غرب زده ام که حامی این رفتارهای ضد اسلامی و انسانی هستند ... در مملکتی که یک کارگر درآمد ماهانه زیر یک میلیون دارد کوفت هر کسی که خریدار همبرگر 250 هزار تومانی باشد .
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که از پیشرفت ظواهر خرابش داره توی ایران رشد میکنه
Iran, Islamic Republic of
به نظرم فقط احمق ها می رن این آشغال رو می خورن
یارو با خودش کلی به مشتریاش می خنده
Iran, Islamic Republic of
من اگه میلیاردر هم باشم حاضر نمیشم 250 هزار تومن بدم به یه ساندویچی نهایتا 20 هزار تومنی

پول زور دادن هم حدی داره
ناصر
Netherlands
خسته نباشید
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدایی ایده خوبیه هاا ..... من هم پیتزاهای عجیب و غریب اختراع کنم نجومی بفروشمش ... مثلا پیتزا با گوشت آهوی افرقایی با پنیر سوئدی و کره الاغ لهستانی ......
Iran, Islamic Republic of
به ما چه هرکس پولش از پارو بالا میره بره بخره
Iran, Islamic Republic of
به ما چه نداریم
ما و رسانه وظیفه داریم
با انعکاس چنین چیزهایی
روشنگری کنیم
و اگر نشود جلوی حماقت رو بگیریم
لا اقل تا می توانیم نامبتلایان را مطلع کنیم
reza
Iran, Islamic Republic of
خدایی این دیگه مسخره ست 250 هزارتومان بدی برا یه همبرگر.حالا محتویاتش هر چی میخواد باشه. متاسفانه این رفتارها نشونه فاصله گرفتن ما از ارزشهای والای انسانی هست .
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
به کجا چنین شتابان ؟! هرچه از خداوند و معنویات دور می شویم ! بیشتر در باتلاق مادیات و دنیا طلبی فرو می رویم !!
Iran, Islamic Republic of
همیشه برخی ها از حماقت دیگران پول در می آورن