کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صفارهرندی در جشن چهار سالگی دکتر سلام:

مجموعه‌هایی از جنس دکتر سلام باید تقویت شوند

23 شهريور 1396 ساعت 17:15

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دنبال حرکت اساسی و مبنایی از جنس آتش به اختیار هستید باید مجموعه‌هایی از جنس دکتر سلام را تقویت و زیاد کنیم.


به گزارش جهان نیوز، صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن چهار سالگی دکتر سلام که عصر امروز در خانه کشتی برگزار شد، با بیان اینکه فاصله بین ادعا و عمل فاصله زیادی است ومی‌شود شعار فراوانی نعمت را با رفع تحریم ها داد، گفت: وقتی آقایان همه راه هایی را که می‌گفتند، طی کردیم، دیدیم که تحریمهای جدید پشت سر هم آمدند و هدف ما چیز دیگری بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: طرف مقابل را متهم کردند که اگر اینها بیایند می خواهند پیاده روها را دو قسمت کنند وقتی خودشان آمدند کلا پیاده روها را جمع و صورت مسئله را پاک کردند.
وی افزود: امیدواریم تحمل داشته باشند و صدای مخالف را بشنوند و با برچسب های اهانت آمیز پاسخ ندهند.
صفار هرندی اضافه کرد: اگر دنبال حرکت اساسی و مبنایی از جنس آتش به اختیار هستید باید مجموعه هایی از جنس دکتر سلام را تقویت و زیاد کنیم.
صفارهرندی در واکنش به لغو برگزاری جشن دکتر سلام در سالن ورزشگاه آزادی گفت: درباره این اتفاقی که برای محل برگزاری جشن دکتر سلام افتاد و برگزاری جشن را در سالن ورزشگاه آزادی منع کردند باید این لطیفه را بگویم که از بعضی‌ها می‌پرسند چطور می‌شود پنج تا فیل را در یک فولکس جا داد؟ جواب می‌دهند دو فیل را در جلو بگذارید و سه فیل را در عقب.
وی خاطرنشان کرد: آقایان برای مردمی که بعد از ‌۳۸ سال چشیدن آزادی حرف از آزادی می‌زدند اول گفتند بروید در سالن ورزشگاه آزادی، بعد گفتند نمی‌شود، بروید در سالن شهدای هفتم تیر کشتی بگیرید.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 549406

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549406/مجموعه-هایی-جنس-دکتر-سلام-باید-تقویت-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com