جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۶
۱۶
نامه بشار اسد به امام خامنه‌ای

مردم ایران را در پیروزی دیرالزور شریک می‌دانیم/ حضرت امام، والاترین مراتب قدرشناسی اینجانب را پذیرا باشید

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 549392
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در پیام تبریکی به رهبرمعظم انقلاب با اشاره به نقش آفرینی ایران در شکست محاصره دیرالزور نوشت:مردم ایران را که همراه ما در جنگ علیه تروریسم خون تقدیم کردند دراین پیروزی شریک می دانیم.
مردم ایران را در پیروزی دیرالزور شریک می‌دانیم/ حضرت امام، والاترین مراتب قدرشناسی اینجانب را پذیرا باشید
گروه سیاسی جهان نيوز: متن پیام رئیس جمهوری سوریه به رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایرنا تصویر آن را از منابعی در وزارت امور خارجه دریافت کرده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای
رهبر انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مایلم در آغاز گرمترین مراتب تبریک و تهنیت خود را به خاطر دستاورد راهبردی که ارتش عربی سوریه با همکاری همپیمانان و دوستان با شکست محاصره شهر دیرالزور را به دست آورد به حضرتعالی، دولت و مردم دوست ایران تقدیم نمایم.
ما ضمن اینکه مردم ایران را که همراه ما در جنگ علیه تروریسم خون تقدیم نمود، در این پیروزی شریک می دانیم از طریق حضرتعالی تشکر عمیق خود را از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم و حمایت از مردم ما برای آزادسازی خاک میهن خود از لوث تروریست های تکفیری ابراز می دارم.

جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران جنگ را علیه ظلم و تجاوزگری و از بین بردن خطرات تروریسم و مشارکت در برپایی نظام منطقه ای و بین المللی بر اساس عدالت، برابری و کرامت همسان برای تمامی ملت ها و کشورها ادامه می دهند.

اینجانب به نام مردم جمهوری عربی سوریه و به نام شخص خود، والاترین مراتب تشکر و قدردانی را به حضرتعالی و مردم دوست ایران تقدیم می نمایم و از خداوند مسالت دارم گام های ما را در راه خیرخواهی برای دو ملت و دو کشورمان و تمامی بشریت مسدد نماید.

حضرت امام، والاترین مراتب مودت، احترام و قدرشناسی اینجانب از شخص کریم حضرتعالی را پذیرا باشید.

بشار الاسد
رئیس جمهوری عربی سوریه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
الحمدلله رب العالمین
خداوند بر طول عمر و عزت رهبر انقلاب بیافزاید که با اخلاص و تقوی و هوشمندی خود ،باعث شد دلهای عاشق به حقیقت را همراه نماید و در نتیجه این پیروزی ها را نصیب ایران زمین نماید.
خدا کند هر کدام از ما ایرانی ها نیز با تلاش و کوشش و.... در این راه همراه باشیم
اللهم حفظ قائدنا الخامنه ای
Germany
به نظر من اخلاص حضرت آقا که بدون تعارف مسائل را بیان می کنند و همچنین هوشمندی ایشان که تحولات منطقه را با دید محقق و تجربه تحلیل می کنند از خصوصیات بارز ایشان است.
اگر در دوره پهلوی به سادگی آب خوردن یمن را از دست دادیم الان جمهوری اسلامی با نفوذ در قلوب انسان های آزادی خواه مرزهای انقلاب اسلامی را در سطح منطقه و جهان گسترانیده است.
اللهم عجل لولیک الفرج
United States
دیگه چی میشه گفت: حضرت امام، والاترین مراتب مودت، احترام و قدرشناسی اینجانب از شخص کریم حضرتعالی را پذیرا باشید.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد بشار اسد
زنده باد
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم از یانکه بشار اسد امام خامنه ای را «حضرت امام» خطاب می کنند.
این نشانه ارادات اسد به رهبر معظم انقلاب است. بعضی افراد داخلی هم این ابراز ارادت را یاد بگیرند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
مقایسه کنید با نامه بدون سلام و والسلام مرحوم هاشمی...
Iran, Islamic Republic of
به حق سيد على امام و ولى امر مسلمين جهانه اگه كسى تا ديروز شك داشت امروز به پيام بشار اسد رئيس جمهور يك كشور عرب نگاهى بندازه
Iran, Islamic Republic of
ما ملت ایران هم از پیروزی شما دکتر اسد و ارتش و ملت شما خوشحالیم ایران در کنار سوریه از دولت و ارتش سوریه حمایت کرد در برابر گروههای تروریستی تکفیری مثل داعش ، النصره ، احرار الشام ،جیش الاسلام و ...اما ترکیه از ابتدای جنگ سوریه تمام تلاشش و برای شکست ارتش و دولت سوریه به کار برد و امسال وقتی دید پ ک ک در شمال سوریه قدرت گرفته تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای داد و ادعای دوستی با سوریه کرد خدا رو شکر که ملت سوریه دوست و دشمنش و شناخت و روسیاهی برای اردوغان و شاه اردن موند ان شاءالله اردوغان و شاه اردن که در حق ملت و دولت همسایه شون انقدر رذالت کردن خودشون سرنگون بشن
Germany
حق پیروز میشه حتی اگر طول بکشه و پیروزی بشار اسد و مدافعان حرم در سوریه گواه اینه لعنت خدا بر کشورهای حامی تروریستهای چند ملیتی (ترکیه و عربستان و اردن و امارات و ...)
Iran, Islamic Republic of
در آغوش گرمای خورشید ولایتیم و از برکتش غافلیم... کاش ارادت خارجی ها را مسئولین فربه از برکات انقلاب، امروز، داشتند
یا علی سید علی
Iran, Islamic Republic of
به امید آزاد سازی بیت المقدس و مکه از دست صهیونیست های عبری و عربی و ظهور آقا امام زمان و دادن پرچم انقلاب به دست حضرت توسط سید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله بع از پیروزی اسد مکه فتح شود
مکه که از آل ابوسفیان گرفته بشه، اسرائیل دوام چندانی نخواهد آورد.
حجت
Iran, Islamic Republic of
رسانه ها و مسئولین ایرانی با بگیرند که که بشار اسد رئیس جمهور مقاوم و انقلابی سوریه اقا را با عنوان ا مام یاد می کنند مرحبا به بشار خدا حفظش کند
حجت
Iran, Islamic Republic of
مسئولین و رسانه های ایرانی از بشار اسد رئیس جمهور مقاوم و ا نقلابی سوریه یاد بگیرندو اقارا با عنوان امام یاد کنند
امام یعنی رهبر همه مسلمانان اما رهبر یعنی رهبر ایران وقتی بشار اسد اقا را بعنوان امام یاد می کنند یعنی اقا را به عنوان رهبر رهبر خود قبول دارد افرین بر بشار
Iran, Islamic Republic of
برای سلامتی وطول عمر آقام امام علی خامنه ای صلوات
کوروش
Iran, Islamic Republic of
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی با این انقلاب و کشور نرسد. انقلاب ایران جهانی است.