کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان‌بندی اعزام اردوهای راهیان نور مشخص شد

23 شهريور 1396 ساعت 15:10

جانشین ستاد مرکزی قرارگاه راهیان نور کشوربا اشاره به اینکه زمان‌بندی اعزام اردوهای راهیان نور مشخص شده است، گفت: شرایط برای اعزام فراهم‌ است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر،‌ سردار علی فضلی در چهاردهمین هم‌اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان البرز که ظهر پنج‌شنبه در سالن فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: راهیان نور به لطف الهی طی چند دهه گذشته توسعه کمی و کیفی خوبی پیداکرده است.

وی بابیان اینکه این اردوها منشأ خیر بوده موجب تربیت جوانان جامعه شده است، افزود: از تمامی افراد فعال در حوزه آموزش‌وپرورش ازجمله وزیر آموزش‌وپرورش تشکر می‌کنم چراکه در عملیات بزرگ ‌فرهنگی راهیان نور که اقدام مشترکی است، مساعدت خوبی داشته‌اند.

جانشین ستاد مرکزی قرارگاه راهیان نور کشور گفت: برای امسال برنامه‌های بزرگی در دستور کار قرار دارد که از ماه‌های گذشته موردتوجه قرارگرفته است.وی با تأکید بر اینکه زمان‌بندی برای اعزام اردوهای راهیان نور در  سال تحصیلی ۹۶ و ۹۷ در همایش تجلی اخلاص انجام‌گرفته است، خاطرنشان کرد: شرایط برای اعزام فراهم‌شده است.

سردار فضلی تأمین امنیت، ایمنی، اسکات، تغذیه و حمل‌ونقل دانش آموزان را از اقدامات موردتوجه و انجام‌گرفته برشمرد و افزود: حادثه‌ای که برای دانش آموزان هرمزگانی طی روزهای اخیر به وجود آمد، سبب تأثر همگان شد.

وی بابیان اینکه پیرو این حادثه دغدغه‌ای در جامعه شکل گرفت که سبب شد ریاست جمهوری در جلسه هیئت دولت بر موضوع رسیدگی به این حادثه اعلام کند  تا برای حمل‌ونقل و جابجایی نهایت استانداردها رعایت شود، ادامه داد: وزیر آموزش‌وپرورش تدبیری را ابلاغ کردند که دغدغه مشترک همگان است، الگویی که برای رهیان نور در حوزه حمل‌ونقل داریم مؤثر بوده و پیشنهاد می‌شود از این الگو برای دیگر اردوها نیز استفاده شود.

جانشین ستاد مرکزی قرارگاه راهیان نور کشور بیان کرد: شبکه حمل‌ونقل زمینی و ریلی کمک خوبی در این راستا داشته‌اند، آیین‌نامه سخت‌گیرانه‌ای در حوزه جابجایی دانش آموزان در اردوگاه‌های راهیان نور داریم.سردار فضلی با اعلام اینکه در حال تمهید دقیق‌تر این دستورات هستیم، اظهار کرد: بدون شک اگر خودرویی استاندارد لازم برای انتقال مسافران را ندارد نباید در این حوزه فعالیت داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه در اردوهای  راهیان نور قوی‌ترین مقام و سرپرست هر حوزه مسئولیت دانش آموزان را بر عهده خواهند داشت، ادامه داد: پلیس یاران در اتوبوس‌ها نیز حضور خواهند داشت


کد مطلب: 549390

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549390/زمان-بندی-اعزام-اردوهای-راهیان-نور-مشخص

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com