کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای سیاست گذاری همایش ملی "از غدیر تا اربعین":

نهاد اربعین تفسیری عمیق و دقیق از غدیر است

23 شهريور 1396 ساعت 13:12

دبیر شورای سیاست گذاری همایش ملی از غدیر تا اربعین گفت: دومین همایش ملی از غدیر تا اربعین در ۲ روز با چهار کمیسیون علمی تربیتی و صفاتی، فرهنگی و اجتماعی، بین الملل و آینده و تمدن با رویکرد مطالعه و بررسی ارتباط اربعین و غدیر برگزار می شود.


به گزارش جهان نیوز، سعید اصفهانیان در دومین همایش ملی از غدیر تا اربعین با موضوع "مقصد شناسی جریان اربعین" اظهار داشت: جامعه نخبگان باید نسبت به واقعه غدیر و اربعین متفکرانه عمل کنند و اکنون که در دومین دوره از همایش غدیر تا اربعین هستیم باید نشستی اندیش ورزانه تدارک ببینیم.
دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش با بیان این که نهاد اربعین تفسیری عمیق و دقیق از غدیر است، تصریح کرد: این غدیر، غدیری نیست که سبب اختلاف باشد بلکه تقارب ادیان را نشانه گرفته است.
وی ادامه داد: با تمرکز عمیق پیوند دو رخ داد غدیر و اربعین نمایان می شود و با برگزاری این همایش آنچه که باید را می‌شناسیم.
اصفهانی بیان کرد: دومین همایش ملی از غدیر تا اربعین در 2 روز با چهار کمیسیون علمی تربیتی و صفاتی، فرهنگی و اجتماعی، بین الملل و آینده و تمدن با رویکرد مطالعه و بررسی ارتباط اربعین و غدیر برگزار می شود.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 549365

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549365/نهاد-اربعین-تفسیری-عمیق-دقیق-غدیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com