کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور چهره‌ها در جشن "دکتر سلام"

22 شهريور 1396 ساعت 16:20

شخصیتها و چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی مطرحی در جشن چهار سالگی دکتر سلام در مجموعه ورزشی هفتم تیر حضور پیدا می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام با بیان علل تغییر محل برگزاری جشن سالگرد دکتر سلام که پیش از این قرار بود در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه مجوزهای لازم برای برگزاری جشن سالگرد دکتر سلام در سالن 12 هزار نفری آزادی از قبل اخذ شده بود با بهانه تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های مسئولان دولتی در نهایت برگزاری این برنامه در سالن 12 هزار نفری لغو شد.وی افزود: ما تمام تلاش خودمان را در روزهای گذشته انجام دادیم که دوستان دولتی را از این اقدام که مصداق بی‌قانونی است منصرف کنیم. ولی فعلا راه به جایی نبرده؛ البته ما حق شکایت را برای خودمان محفوظ می‌دانیم و قطعا نسبت به این بی‌قانونی شکایت خواهیم کرد. باید به مسئولین بگویم که شاید بتوان درب آزادی را بست ولی راه آزادی را کسی نمی‌تواند ببندد.
صدری‌نیا با اشاره به محل جایگزین برای برگزاری این مراسم، تصریح کرد: به دلیل اینکه برنامه‌ریزی‌های طولانی مدتی برای برگزاری این جشن انجام شده و افراد زیادی برای حضور در این مراسم به شکل رسمی ثبت نام کرده‌اند، با وجود تمام فشارها همانند سال گذشته سالن شهدای هفتم تیر واقع در میدان امام خمینی(ره)  ضلع شمالی پارک شهر به عنوان  محل جایگزین میزبان  جشن سالگرد دکتر سلام در نظر گرفت شد.
کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام همچنین درباره راهکار این گروه برای حل مشکل کمبود ظرفیت سالن هفتم تیر باری پذیرش میهمانان این مراسم اظهار داشت: به دلیل اینکه علاوه بر ظرفیت صندلی‌های سالن هفتم تیر از کف سالن نیز برای حضور بیشتر میهمانان استفاده می‌شود ظرفیت کلی سالن به 7 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند. البته با توجه به اینکه بیش از 14 هزار نفر تاکنون باری حضور در این جشن  ثبت نام کرده‌اند تدابیری اندیشیده شده تا از ظرفیت بیرون سالن نیز برای حضور میهمانان استفاده شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این جشن خاطرنشان کرد:  شروع برگزاری جشن رای ساعت 15 بعدازظهر پنج‌شنبه 23 شهریور در مدت زمان سه ساعت و نیم خواهد بود.
صدری‌نیا همچنین درباره اینکه چه شخصیها و چهره‌هایی در این مراسم شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: اجازه بدهید اسامی اشخاصی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند را برای سورپرایز شدن مهمانان نیاورم ولی به شما این نوید را می‌دهم که شخصیتها و چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی مطرحی در جشن امسال حضور خواهند داشت.


منبع: تسنیم


کد مطلب: 549186

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/549186/حضور-چهره-ها-جشن-دکتر-سلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com