پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
مجید انتظامی:

نمی‌توانم نسبت به رزمندگان بی‌تفاوت باشم

یک عده جوان رفتند و جانشان را دادند تا ما در امنیت نسبی زندگی کنیم
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 549175
آهنگساز برجسته کشورمان گفت: یک عده جوان رفتند و جانشان را دادند تا ما در امنیت نسبی زندگی کنیم، این‌ها برای من قابل احترام هستند. نمی‌توانم نسبت به رزمندگان بی‌تفاوت باشم.
نمی‌توانم نسبت به رزمندگان بی‌تفاوت باشم
به گزارش جهان نيوز، مجید انتظامی آهنگساز برجسته کشورمان درباره‌ی علاقه‌ی خود به ساخت آثار دفاع مقدسی گفت: زمانی که درس من در آلمان تمام شد، این امکان را داشتم که آن جا بمانم، کار کنم و آینده تضمین شده‌تری داشته باشم اما به مملکت خودم برگشتم.
 
وی ادامه داد: من عاشق کشورم هستم و نمیتوانم بی‌تفاوت بمانم. من حتی نمی‌توانم از کنار یک حیوان مجروح بی تفاوت بگذرم. چه باشد که جوانان ما و آن‌هایی که برادر ما هستند، برای این که ما آسیب نبینیم می‌روند و جانشان را از دست می‌دهند. آیا می‌توانم بی تفاوت باشم و فقط نگاه کنم؟ خب باید چه‌کاری انجام بدهم؟ من پیر شده‌ام و نمیتوانم اسلحه به دست بگیرم اما می‌توانم دلاوری‌ها را به موسیقی تبدیل کنم. گناه من این بود که آن حماسه‌ها را به موسیقی تبدیل کردم.
 
انتظامی گفت: «کارون» را ساختم اما یک عده آمدند و گفتند این‌ها کارون را خشک کردند. من برای آب کارون کار نساختم، من برای کسانی کار ساختم که در کارون دفن شدند تا من بتوانم زندگی کنم. یک عده جوان رفتند و جانشان را دادند تا ما در امنیت نسبی زندگی کنیم، این‌ها برای من قابل احترام هستند. هیچ‌گاه نخواستم از اسم این‌ها برای خودم اسمی بتراشم.




منبع:دفاع پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *