جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

"خادمی" استاندار لرستان شد+ سوابق

چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 549138
در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، سید موسی خادمی به عنوان استاندار جدید استان لرستان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفت.
"خادمی" استاندار لرستان شد+ سوابق
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم ، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمد مهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند و موسی خادمی جایگزین هوشنگ بازوند شد که از مهرماه 92 تاکنون استاندار لرستان بوده است.

سید حمیدرضا کاظمی در پلدختر  اظهار داشت: لرستان با توجه به مسائل، مشکلات و محرومیت‌های زیادی که دارد نیاز به کار و تلاش دارد و موسی خادمی  یک نیروی باتجربه و متعهد بوده و در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارای سابقه کاری خوبی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان  با بیان اینکه مجمع نمایندگان لرستان بر رفتن بازوند متفق‌القول بودند عنوان کرد: مجمع نمایندگان از عملکرد بازوند به خاطر کم‌توجهی‌هایی که به شهرهای محروم استان داشته ناراضی هستند.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور داشتند بر موضوع تغییر استاندار تأکید داشتند و امیدواریم در سایه وحدت و تعامل با حضور استاندار جدید که لر زبان هم است بتوانیم استانی آباد داشته باشیم.
کاظمی  خاطرنشان کرد: معیشت، اشتغال و توجه بیشتر به مناطق محروم استان از مهم‌ترین دغدغه‌های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.

سید موسی خادمی در سال 1347 در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام در استان کهگلویه و بویر احمد متولد شد و دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

خادمی در سابقه خود معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات را دارد؛ وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و از دولت یازدهم تاکنون استاندار کهگلویه و بویر احمد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت غلامزاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام انتخاب جناب آقای دکتر خادمی را هم تبریک و هم به فال نیک گفته و گرفته برای ایشان موفقیت و برای هم استانیها در اتمام مدیریت ایشان تاسف از رفتنشان را آرزو میکنم
Iran, Islamic Republic of
برای نماینده های لرستان متاسفم که باعث رفتن چنین مدیر بومی شدند .