جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۵

خاتمی شجاعت دارد چراغ اول را روشن کند؟!

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۸
کد مطلب: 548488
خاتمی می‌گوید اصلاح‌طلبان باید دائما مشغول نقد و اصلاح باشند.
خاتمی شجاعت دارد چراغ اول را روشن کند؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: سیدمحمد خاتمی در دیدار اعضای مرکزیت حزب ندای ایرانیان گفته است: هیچ پایگاهی برای قدرت متمرکز یا دولت به معنی عام کلمه به رسمیت شناخته نمی‌شود مگر آن‌که برآمده از رای و نظر آزاد مردم باشد.

وی افزوده است: خودتان را نقد کنید، حکومت را نقد کنید، با کار کارشناسی همه جریان‌ها را نقد کنید؛ هر جایی که نقد نباشد، به پوسیدگی و فساد می‌انجامد. خود اصلاحات هم باید در درجه اول دائما مشغول اصلاح باشد.

این سخنان در حالی است که شخص خاتمی، شجاعت و صداقت ندارد تا عملکرد افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در 8 ساله دولت اصلاحات و آشوب‌گری و فتنه‌انگیزی‌های سال 78 و 88 را نقد کند؛ ضمن اینکه خود وی در فتنه سال 88 به واسطه همراه شدن با جماعت کذاب مدعی‌ تقلب در انتخابات و دعوت به اعتراض علیه همین تقلب خودساخته، در هیزم‌کشی آشوب نیابتی نقش‌آفرینی کرد و منطقا اگر درباره گفته‌های اخیرش صداقت داشته باشد، نقد و اصلاح را باید ابتدا از همین خیانت خود و هم‌طیفانش شروع کند. به ویژه اینکه چندین بار در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان عنوان کرده که نه تقلب واقعیت داشته و نه شیوه موسوی را قبول دارد.

 
 
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر سيد محمد خاتمي
Iran, Islamic Republic of
با همین شتر سواری دولا دولا؟
حسین
Netherlands
آیا مولا برای حفظ اسلام سکوت نکرد؟ ایشان اگر خیر خواه اسلام و امت و مردم است و میداند که ما دشمن بقدر کافی داریم ، نباید موجب تفرقه شود بر خلاف نص صریح قرآن کریم.
یا حق
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
منافقین دروغگو هستند
یزدی
Iran, Islamic Republic of
اگر این سران فتنه گر محاکمه می شدند همه حساب کار دستشان می آمد
مرگ بر انگلیس
Iran, Islamic Republic of
بله مستحق محاکمه بودند و اتفاقا با رافت باهاشون برخورد شد اما در شرایط پرتنش داخلی و خارجی وقت که تحریم پشت تحریم میومد بهترین کار همون حصر بود موسوی و امثالشم نباید از این رافت سوءاستفاده کنند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آیا درکشورهای دیگر مانند چین ککمونیست به این افراد اینچنینی ترحم می نمایند یا با یک گلوله به زندگی ننگینشان پایان می دادند .
خداوند لعنت کند کسانی را که فساد و بی بند وباری را از زمان وزارت ارشاد تا ریاست جمهوری 8ساله خود ترویج دادند .
امید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکای جنایتکار و مزدورانش
Iran, Islamic Republic of
منفی یعنی درود؟!
دانیال
Iran, Islamic Republic of
اینقدر این آقا رو بزرگ نکنید و هی از او ننویسید .
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر مملکت قانون داشت که دارد اما مجریان باید اقدام کنند این خاینین به ملت و مملکت را به سزای اعماشان می رسیدند
Iran, Islamic Republic of
خائن ؟! زهى رذالت و بيشرمى ! زهى جهالت و نادانى !
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی عملکرد خود را نقد کند، دیگر خاتمی نمی شود و از چشم طرفدارانش می افتد. او ترجیح می دهد در دنیا محبوب عده ای از مردم باشد ولو در آخرت رسوا شود...
Iran, Islamic Republic of
م . خ ، به سه جرم، خیانتکار است و باید اعدام شود:
1. تربیت نسل جوان بی بند و بار از طریق سینما و موسیقی، در دوره ریاست جمهوری و با شعار آزادی. نسلی را، جهنمی کرد. پس خودش هم، باید به جهنم برود.
2. کودتای تیر 78 با مشارکت وزارت کشور. زمانیکه وزیر کشور، به جای دستور به ارگان ها برای آرام کردن اوضاع، به میان یاغیان میرود و تاجزاده ، به هدایت جمعیت به سمت بیت رهبر عزیزتر از جانمان، میپردازد و قِسِر در میروند.
3. فتنه 88 با مشارکت گسترده افسادطلبان و هدایت م . خ. این فرد، پس از حمایت های فراوان از موسوی و انداختن شال سبز بر گردن او و پادویی او در شهرهای مختلف جهت سخنرانی، نسبت به ادعای تقلب موسوی، ابراز بیزاری نکرده، بلکه درخواست رفراندوم میکند! آن هم پس از رفراندوم انتخابات! بدون توجه به اینکه کسانیکه نتیجه رفراندوم اول را نپذیرفته اند، چرا نتیجه رفراندوم دوم را بپذیرند؟!
اگر مجری، سالم بود، خب انتخابات اول، سالم بود! اگر مجری سالم نبود، پس نباید نتیجه رفراندوم دوم را بپذیرید!
این ها، تنها پوسته ای از خیانت های این منافقاست و البته او، کاره ای نیست جز پادویی جریانی که خود، پادوی آمریکاست. محاکمه و اعدام، التیامی بر جراحاتی این فرد بر پیکر نظام است.
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا چقدر رذالت دارند اين قبيله فتنه گر وغارتگران بيت المال خجالت بكش ام الفساد برو توبه كن بدبخت روسياه مردم رو چى فرض كرديد .