جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

سه معاون بازنشسته برای شهرداری تهران/ هاشمی: نجفی آن یکی دیگر از معاونین خود را نیز بازنشسته معرفی کند!

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 548388
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به ۳ انتصاب شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: از ۴ معاون جدید شهردار ۳ نفر بازنشسته هستند و طبق قانون نباید به کارگیری شوند.
سه معاون بازنشسته برای شهرداری تهران/ هاشمی: نجفی آن یکی دیگر از معاونین خود را نیز بازنشسته معرفی کند!
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به ۳ انتصاب شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: از ۴ معاون جدید شهردار ۳ نفر بازنشسته هستند و طبق قانون نباید به کارگیری شوند.

محمد علیخانی در جریان ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک عید غدیرخم اظهار کرد: امیدواریم شهردار تهران در به‌کارگیری نیروهای جدید و انتصابات آن قانون را رعایت کند و قبل از انتصاب معاونین شورا را در جریان بگذارد.
وی تصریح کرد: بحث قانون‌مداری یکی از وعده‌ها و شعارهای اصلاح‌طلبان است که بر این مدار حرکت می‌کنند.

علیخانی گفت: طبق قانون مصوبه سال 95 به کارگیری بازنشستگان در شهرداری ممنوع است و متاسفانه شاهد هستیم 3 نفر از معاونین جدید شهردار تهران بازنشسته هستند.

وی افزود: البته در برخی از مواقع استثنائاتی هست که این موضوع به معاونین شهردار مربوط نمی‌شود.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های علیخانی تصریح کرد: بهتر بود که شهردار تهران آن یکی دیگر از معاونین خود را نیز بازنشسته معرفی می‌کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا چرا سخت می کیرین. این بنده های خدا حق دارن که برای فرزندانشان حق اوقات فراغت بگیرند و یا واردات لباس انجام بدن. 12سال محروم بودن. تازه داره یگ آب باریکه ای راه میفته!
محسن
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده تشريف داريد عزيز من تجفى فقط يه اسم هست همين وبس اين ادم اصلا توان اداره زندگى معمولى خودش رو هم نداره بخاطر وضعيت جسمى تصميم گيرنده اصلى در نياوران نشسته جناب متفكر العلوم....... حضرت اشرف كرباسچى
Iran, Islamic Republic of
کسی جوان را سر کار نمی برد ما بازنشسته تقا ضا داریم به ما هم شغل بدهند