پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

حسن روحانی در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارت علوم و بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور، دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کر
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 548289
رییس جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق،حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس، در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی»، جهت اجرا به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و « قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی» جهت اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ ‌شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *