سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۲۱
مهدی مهدوی‌کیا:

صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی مدیون خون شهید حججی و همرزمان اوست/ آرامش مردم ایران خاری ست در چشم صهیونیسم

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 547626
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: محسن جان... آرامش امروز ما مدیون خون تو و همرزمان توست. دلاورمردانی که از نعمات زندگی چشم پوشیدند تا فرزندان این آب و خاک در میادین جهانی همچون فوتبال سر بلند کنند.
صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی مدیون خون شهید حججی و همرزمان اوست/ آرامش مردم ایران خاری ست در چشم صهیونیسم
گروه سیاسی جهان نيوز: مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی کشورمان به مناسبت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه و همزمانی‌اش با بازگشت پیکر شهید محسن حججی، دلنوشته ای را منتشر کرده است که آن را در ادامه می خوانید:

«محسن جان... آرامش امروز ما مدیون خون تو و همرزمان توست. دلاورمردانی که از نعمات زندگی چشم پوشیدند تا فرزندان این آب و خاک در میادین جهانی همچون فوتبال سربلند کنند.
چه حسن اتفاقی است بازگشت پیکر پاک تو همزمان که ما صعود تیم ملی به جام جهانی را جشن می‌گیریم.
می دانیم روح پرفتوح شهدای مدافع حرم همراه و همدل این راه پرافتخار است و شادی و آرامش مردم این سرزمین، خاری است در چشم صهیونیسم و دشمنان ایران.
پاینده باد ایران.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرخش 180درجه که میگن اینها ... باریک الله که خوب بلدید هر جا که منافعتان به خطر افتاد نقاب به چهره بزنید و از این چرخشهای فوق العاده کنید . موضع واقعی و بدون روتوش شما رو در موضع گیری قبلی شما دیدیدم. این اقا محسن در همان سوریه ای به شهادت رسیده که فرموده بودبد نباید انجا باشیم .اگه راست میگی باید از موضع قبلی اظهار پشیمانی میکردی نه اینکه به روی مبارک هم نیاری که چه توهینی کردی .
حالا ما این رو میگیم یه سری ماله به دست میان نظر میذارن که خوب کاری میکنه چرخش 180 درجه میکنه به شما چه و از این حرفها . شما ریاکار پروران و متخصصان چرخش 180 درجه با هم خوش باشید .
حیف از ارزشها
Netherlands
شاید حالا درک کرده باشد. در مورد ایشان حرفی ندارم . اما در مورد فوت بال افیونی که کشور مسلمان جنگ زده دوهزار نفر را روانه ایران می کند و ما که جشن صعود و شرم سقوط ارزش ها داریم نمیتوان ساکت بود.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
فکرمیکنه یادمون رفته مچ بندهای سبز بعضی ازاینا رو پس از فتنه 88!
یا اینکه ازحاج صفی و شجاعی درمورد بازی با تیم اسرائیلی حمایت کردند
مشکل اینا نیستند بلکه اونایی هستند که ازاینا چهره می سازند و زمینه را برای چرخش و نان بروزخوردن اینا فراهم می کنند
Iran, Islamic Republic of
چرخش امثال مهدوی کیارابایدتحسین کنیم نه تقبیح مرام رهبرعزیزماهم جذب حداکثری است نه دفع بچه شیعه هایی که گاهاازروی غفلت وبدون غرض اظهارنظرمیکنندالبته حساب ادمهای پست فطرتی که حاضرندکشورشیعه هرج ومرج شودوبه اتش کشیده شودمثل احمق های فتنه ۸۸جداست روایت است ازامام معصوم که کسی اهل شراب بودنمازهم میخوانددیگران که خداترازخداهستندوکاسه داغترازاش خواستندابروی طرف راببرندامام نذاشتندوفرمودندهمین نمازروزی دست اوراخواهدگرفت جوانان ماهم غفلتادردام شیطان می افتندومطمئناچون لجاجت وعنادندارندخداکمکشان خواهدکرد
افشین
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی ار دوستان هر کسی که مثل اونها فکر نمیکنه رودشمن فرض میکنند اگه اظهار عقیده کنه اونو فتنه گر میپندارند اگه حرکتی انجام بده حق شهروندی هم براش قائل نیستند چرا فکر میکنند فقط اونوهستند که درست میفهمند و یقیه مردم بیشعور و نادان هستند .افرادی که چنین فکر میکنند بدانند جای محکم در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان ندارند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
افشين جان باز شما خود را به تغافل زدي عزيز دل برادر. اين آقا در سال 88 در فوتبال ملي مچ بند سبز بسته بود. تا به حال هم از آن حركت و حمايت از فتنه تبري نجست. چند روز قبل هم كه مقاومت اسلامي و دفاع از مسلمانان سوريه و عراق را تخطئه كرد. ديگر بايد چه كار كند كه شما باورتان بشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حرف شما درست ولی باید با کسانی که اشتباه کردند مهربان باشیم تا نکند به واسطه رفتار ما از راهی که کج رفته اند بر نگردند. به نظر من مهدوی کیا خودش می داند که اشتباه کرده است و با این متنی که منتشر کرد به وضوح مشخص است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
نيكتا
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقا مهدی.
United Kingdom
امثال مهدوی کیا فقط به دنبال منافع شون هستن شهید بزرگوار حججی احتیاج به امثال شماها نداره که عیش و نوشتون خارح انجام میدین و لحظه ای رنگ عوض میکنین
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب است انسان صادق باشد خیلی توی این دنیا فرصت نداریم
Romania
سلام
خواستم بگویم حرفهای گذشته ایشان دور از انتظار بود
ولی در رگ هر ایرانی خون اباعبدالله و یارانش جاریست فرزندان این مرز و بوم شجاع فهیم وباغیرتند وقابل احترام
باید همیشه فرصت داد
تا حقیقت نمایان شود
درود بر ایران و ایرانی وهر شخصی که قدردان ارزشهاست
Iran, Islamic Republic of
مخاطبان محترم گمان میکنند که امکان ندارد انسانی اشتباه فکر کند، یا شاید همیشه خودشان درست می اندیشند. مهدوی کیا در مورد قبلی اشتباه فکر میکرد حالا هم نظرش عوض شده. چرا اینقدر بدگمانید. خدای من، چقدر تفاوت است بین نگاه رهبری و حزب اللهی ها. رهبر ما حضرت آقا ست نه تفکرات انحصار طلبانه و ذهن بدگمان.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اين آقا سال 88 در بازي فوتبال مچ بند سبز بسته بودند و از فتنه حمايت كردند. چند روز قبل هم كه شعار فتنه گران(نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران) را افاضه فرمودند. مگر رهبري بارها و بارها نگفتند كه مرزبندي خود را با فتنه مشخص كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مژدگانا که گربه عابد شد
عابد و زاهد و مسلمانا
Iran, Islamic Republic of
چه عجب فهمید
Iran, Islamic Republic of
سلام هرگز باور نکن بفهمه انسانها ناخوداگاهگاهی اصل بدون روتوش خود رابدون اب ورنگ نشان می دهندایشون هرگز درد یک خانواده جون داده برای این اب وخاک را نمی تواند حس کند وحتی ازصمیم قلب همدردی کند وگرنه دراین چندین سال بروز کرده بود وهمه این همدردیها برای نون وابه مازاده
amir
Iran, Islamic Republic of
آفرین، درود بر شما.
حاج رضوان
Iran, Islamic Republic of
حسن ظن داشته باشیم ان‌شاءالله به اشتباهش پی برده و نباید سریع همه را از دایره انقلاب خارج کرد
آ
آره پسر خوبي بود. خيلي خوب بازي مي كرد