جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سرلشکر فیروزآبادی: جهان‌تشنه فهم مهدویت‌است

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب: 547141
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: باید راه امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را در شرایط کنونی ادامه دهیم، اکنون بستر فعالیت در راستای مسیر آنها آماده شده و جهان تشنه فهم مهدویت شیعی است.
سرلشکر فیروزآبادی: جهان‌تشنه فهم مهدویت‌است
به گزارش جهان نيوز؛ سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی عصر دیروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره سطح چهار تخصصی مهدویت که در سالن اجتماعات مرکز تخصصی موعود حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه این مرکز تخصصی با اهداف و برنامه‌های مشخصی ایجاد شده است، اظهار کرد: حضرت مهدی(عج) از این مجموعه حمایت می‌کند و کارها با عنایت ایشان پیش می‌رود.

وی از جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت الهی نام برد و اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف دنبال کنیم به صورت مستمر به اهل بیت(ع) توسل داریم.
مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه هیچ رنجی بالاتر از مصیبت‌های امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) نیست، تصریح کرد: باید راه آن بزرگان را در شرایط کنونی ادامه دهیم، اکنون بستر فعالیت در راستای مسیر آنها آماده و جهان تشنه فهم مهدویت شیعی است و این موضوع با نگاه به عملکرد نویسندگان، نخبگان و فرهیختگان کشورهای مختلف به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه صدای دکترین مهدویت را همگان شنیده‌اند، عنوان کرد: امیدواریم امام زمان(عج) همچنان به این همایش نگاه ویژه داشته باشند تا بتوانیم به رسالت‌های خود به خوبی عمل کنیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *