جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خداداد:تیم ملی امروز گل نخورد فردا می‌خورد!

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 546744
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی اگر امروز گل نخورد فردا می خورد اما این‌ که به این رکورد رسیده‌ایم یک دستاورد بزرگ است.
خداداد:تیم ملی امروز گل نخورد فردا می‌خورد!
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، خداداد عزیزی در خصوص عملکرد تیم ملی و رکورد ۱۲ بازی پیاپی گل نخوردن گفت: همیشه راجع به دستاوردهای کی‌روش صحبت کردم که یکی از آنها شکل دفاع تیمی تیم ملی فوتبال ایران بوده است. من فوتبالی به قضایا نگاه می‌کنم و می‌بینم که تیم ملی سخت گل می‌خورد و سخت موقعیت می‌دهد. این را هم باید در نظر گرفت ما بالاخره گل می‌خوریم، امروز نخوریم، فردا می‌خوریم یا در جام جهانی این اتفاق را تجربه می‌کنیم اما این شکل دفاع تیمی برای ما یک دستاورد است.

بازیکن سابق تیم ملی افزود: بازی با سوریه هم برای ما تشریفاتی است و فکر می‌کنم بیشتر بازیکنان در این فکر هستند که رکورد گل نخوردن نشکند وگرنه بازی اهمیت زیادی ندارد. 

عزیزی در خصوص اینکه بازیکنان تیم ملی بیانیه‌ای متحدالشکل را صادر کرده‌اند، گفت: به نظر من حق با بازیکنان تیم ملی است، وقتی فدراسیون به تعهدش عمل نمی‌کند و پاداش بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهد چه توقعی از باشگاه‌ها می‌رود که مطالبات بازیکنان را بدهند. بازیکنان تیم ملی بزرگترین دستاورد یعنی صعود به جام جهانی را کسب کرده‌اند و این دیگر فدراسیون است که باید ورود کرده و پاداش آنها را بدهد. بازیکنان تیم ملی نگفته‌اند اگر پاداش ندهید بازی نمی‌کنیم ولی به هر صورت آنها زحمت کشیده‌اند و اگر فدراسیون قولی داده باید آن را عمل کند.

وی در خصوص حمایت کی‌روش و گلایه‌های وی بعد از بازی با کره گفت: کی‌روش حق دارد چون او باید از بازیکن تیم ملی حمایت کند. کی‌روش می‌خواهد بازیکن تیمش را تهییج به مبارزه کند ولی باید بازیکنان انگیزه هم داشته باشند. 
عزیزی در خصوص اظهارنظر وزیر ورزش مبنی بر اینکه این تیم پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را دارد، گفت: امیدوارم صحبت وزیر با تفکر قبلی و سیاسی نباشد و او فقط نظر شخصی‌اش را گفته باشد چون همانطور که می‌دانید اینگونه اظهارنظرها برای مردم توقع ایجاد می‌کند. ما اصلاً نباید به صعود فکر کنیم و باید وارد جام جهانی شویم، اول دفاع فشرده انجام دهیم، گل نخوریم و به فکر ضد حملات باشیم و سعی کنیم با آبرو از زمین بیرون بیاییم، این یک واقعیت است.

بازیکن سابق تیم ملی تأکید کرد: گروه بندی‌ها که تقریباً مشخص است، یک تیم از آمریکای جنوبی مثل برزیل، اروگوئه و شیلی به ما می‌خورد که خطرناک هستند، یک تیم از اروپا به ما می‌خورد که همگی خطرناک هستند و تازه در دوره قبل یک تیم ضعیف اروپایی مثل بوسنی به ایران خورده بود. همه می‌دانند تیمی که می‌خواهد به دور بعد صعود کند باید ۲ بازی را ببرد. تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر و سوریه و عمان نیستند که بگوییم از آنها گل نمی‌خوریم و راحت صعود می‌کنیم، من خوشحالم که نفر اول ورزش کشور به بالا نگاه می‌کند ولی زود است در مورد صعود به جام جهانی حرف بزنیم.

وی در پایان گفت: ساختار دفاعی تیم ملی ما خوب است و کی‌روش نزدیک به ۶ سال روی این ساختار کار کرده، ۱۰ ماهه نمی‌شود روی ساختار هجومی‌مان کار کنیم و باید واقع بین باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *