پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
فلاحت پیشه عنوان کرد؛

تشکیل تیم تحقیقاتی ترامپ علیه ایران

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 546324
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید: ترامپ برای اثبات بدعهدی ایران در برجام تیم تحقیقاتی تشکیل داد.
تشکیل تیم تحقیقاتی ترامپ علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص تلاش آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی به واسطه آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعای غیر برجام است چرا که بعد از اولین بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی، ابعاد احتمالی نظامی برنامه های هسته ای ایران بسته شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه هسته ای ایران بعد نظامی ندارد، ادامه داد: براساس بررسی ها و اعلام آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل پرونده PMD ایران بسته شد.

وی گفت: اما ترامپ تیمی برای اثبات بدعهدی ایران در برجام تشکیل داده و از آنجایی که به هیچ موردی نرسیده است تلاش دارند با طرح موضوعاتی خارج از برجام، عدم پایبندی ایران به برجام را اثبات کند. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه درخواست بازدید از اماکن نظامی ادعای سیاسی است، عنوان کرد: اگر امروز آمریکا عدم پایبندی به برجام را اعلام کند نمی تواند تغییری در عرف بین الملل ایجاد کند چرا که پسابرجام به عرف بین الملل تبدیل شده است و کشورها حاضر به همراهی آمریکا در اعمال تحریم ها علیه ایران نخواهند بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای دنیا دیگر تحریم های آمریکا علیه ایران را به عنوان تحریم های فرامرزی قبول نخواهند کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *