پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
وزیر ارتباطات در یاسوج:

۹۰ درصد روستاها کشور به اینترنت وصل می شود

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 545874
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت دوازدهم مشکل اینترنت, تلفن و همرا ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار برطرف می شود.
۹۰ درصد روستاها کشور به اینترنت وصل می شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم, محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز در نشست شورای مدیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های کمتر برخوردار بوده ولی در شاخص های دسته بندی در حوزه فن آوری اطلاعات از رتبه 23 به 15 رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه درخواست روستائیان به سمت اتصال به اینترنت رفته که خود نشانه شاخص رشد است, عنوان کرد: اوایل در زمینه اتصال روستاها به اینترنت تگرانی هایی وجود داشت ولی این مسئله در قانون تکلیف شده است.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه نیاز به ارتباط چیزی نیست که روستائیان را محروم کنیم, ابراز کرد: فن آوری اطلاعات در دنیا شیوه زندگی را عوض کرده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات بیان کرد: طبق برنامه ششم توسعه در حوزه فن آوری اطلاعات شاهد رشد 5 برابری باشیم که انتظار می رود مجموعه همکاران برای رسیدن به هدف پیش بینی شده تلاش کنند.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه پذیرفته شده نیست خدمات به روستائیان گران عرضه شود, افزود: طرح یو اس او روستایی به دلیل بی توجهی به وضعیت مالی مردم مورد استقبال قرار نگرفت و اینکه الان بخواهیم مودم از خارج به صورت قسطی وارد کنیم مجدد با شکست مواجه می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *