کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عشق داره بر میگرده

آخرین اخبار از پیکر مطهر شهیدحججی و زمان تشییع پیکر شهید + تصاویر، فیلم و صوت

9 شهريور 1396 ساعت 9:11

پدر شهید حججی گفت: درحال حاضر من به تنهایی در تهران منتظر رسیدن خبرهای جدیدتری از محسن هستم و بقیه اعضای خانواده در نجف اباد حضوردارند و خودشان را برای برگزاری مراسم تشییع و وداع با محسن اماده می کنند.


به گزارش جهان نیوز؛روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تغییر در فرآیند انتقال پیکر محسن حججی مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز متعاقباً اعلام خواهد شد.

در پی تغییرات پیش آمده در فرآیند نقل و انتقال پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان دقیق مراسم تشییع پیکر شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی متعاقبا به آگاهی ملت شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی رسانده خواهد شد.
 
گفتنی است پیشتر زمان برگزاری این مراسم روز شنبه ۱۱ شهریورماه اعلام شده بود. 

دریافت.mp4

شهید حججی به وعده خود عمل کرد

همین پنجشنبه گذشته بود که مادر شهید حججی به همسایه ها گفت محسن قبل از رفتنش گفته بود روزعرفه برمی‌گردم...



*همه ایران، چشم به راه محسن


همه ایران، چشم به راه محسن؛ پس از انتشار خبر مبادله میان جبهه مقاومت و داعش در سوریه و تایید سید حسن نصرالله مبنی بر مبادله پیکر مطهر شهید محسن حججی، همه ملت ایران چشم انتظار رسیدن پیکر این شهید مدافع حرم است.

همچنین پدر شهید محسن حججی با ابراز خوشحالی از شنیدن خبر بازگشت پیکر پسرش گفت: ما چشم براه رسیدن محسن هستیم و امیدواریم هرچه زودتر پیکر محسن از تدمر به دمشق و بعد هم به تهران برسد.

محمدرضا حججی که در حال حاضر در تهران بسر می برد افزود: در این دو روزی که خبر مبادله پیکر محسن مطرح شد ما هم مثل مردم خوب کشورمان از شنیدن خبر خوشحال شدیم.

پدر شهید بی سر مدافع حرم، محسن حججی افزود: محسن راهی را رفت که سرنوشتش بود و خدارا شاکریم که مایه سربلندی همه ما شد.

پدر شهید حججی گفت: درحال حاضر من به تنهایی در تهران منتظر رسیدن خبرهای جدیدتری از محسن هستم و بقیه اعضای خانواده در نجف اباد حضوردارند و خودشان را برای برگزاری مراسم تشییع و وداع با محسن اماده می کنند.

از شام بلا شهید آوردند/حاج میثم مطیعی
دریافت.mp3
 
دریافت.mp4
 
 
دریافت.mp4
 
تصویری از آخرین نامه شهید محسن حججی در روز عرفه
عکس پروفایل همسر شهید
حججی پس از اعلام خبر تحویل پیکر پاک شهید



خوش آمدی مسافر بی سر


 


کد مطلب: 545864

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/545864/آخرین-اخبار-پیکر-مطهر-شهیدحججی-زمان-تشییع-شهید-تصاویر-فیلم-صوت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com