پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بنیاد مستضعفان در شمال شرق بیمارستان می‌سازد

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 545808
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه تپه پس از طراحی نقشه های اولیه با حضور جمعی از مدیران ارشد بنیاد مستضعفان در استان گلستان آغاز می‌شود.
به گزارش جهان نيوز، موسی برزگری اظهار کرد: این پروژه بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته و بنابر در خواست مردم و مسوولان شهرستان با هدف تامین نیاز خدمات درمانی و بهداشتی مردم منطقه با زیر بنای 6هزار و 402 مترمربع در دو طبقه با ساختمان های جانبی ساخته می شود.

وی افزود: بخش های بستری جراحی ،داخلی ،زنان ، کودکان و نوزادان ،ICU، رادیولوژی، آزمایشگاه، دیالیز، داروخانه،CCU و سایر بخش ها در طراحی بیمارستان پیش بینی شده است که با برآورد هزینه تقریبی 320 میلیارد ریال و از محل اعتبارات بنیاد علوی ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: بنیاد علوی به عنوان یکی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان تاکنون بیش از 341 میلیارد تومان برای ساخت ،بهسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور هزینه کرده است.

برزگری تاکید کرد: اجرای پروژه های درمانی و بهداشتی به ویزه طرح ساخت واحدهای "درمان بستر" با هدف محرومیت زدایی و تامین نیاز مردم مناطق کمتر برخوردار کشور در استان های مختلف با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در دستور کار بنیاد مستعضفان قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *