جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شکستی که به فال نیک گرفته شد

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 545713
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: قرار شد تحولاتی در کادر فنی تیم ملی ایجاد شود البته این شکست را به فال نیک می‌گیریم.
شکستی که به فال نیک گرفته شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منصور برزگر درباره جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد بررسی ناکامی در مسابقات جهانی پاریس گفت: در سال ۱۹۶۱ بعد از المپیک در دوره شکوفایی کشتی ایران با ۵ طلا برگشتیم و خیلی هم مغرور شدیم اما در المپیک ژاپن فقط ۲ برنز گرفتیم. امسال بر مبنای انتخابی، نفراتی که حقشان بود عازم مسابقات جهانی شدند اما نتیجه‌ای که باید را نگرفتیم هرچند که یک طلا گرفتیم.

وی ادامه داد: مسائل زیادی دست به دست هم داد تا نتیجه لازم را نگیریم امسال حتی روسیه هم به مدال طلا نرسید، شاید تغییر قوانین و برنامه‌ریزی خوب کشورهای دیگر باعث شد ما موفق نشویم هرچند که پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: قرار شد تحولاتی در کادر فنی تیم ملی ایجاد شود البته این شکست را به فال نیک می‌گیریم و باعث شد رسانه‌ها و مسئولان متوجه شوند تنها پیروزی نیست چرا در زمان پیروزی‌ها اینچنین تحلیل نمی‌شود؟ فدراسیون کشتی در این سالها چقدر موفقیت بدست آورده؟ چرا نباید رئیس جمهور به بودجه این فدراسیون توجه ویژه داشته باشد؟ ۱۸ تیم در لیگ فوتبال هستند که همه دولتی هستند، وزارت ورزش مشکلش با فدراسیون کشتی به خاطر رانت خواری و برخی مسائل مالی است. چرا ۵۰ درصد از بودجه‌ای که باید تا حالا به ما پرداخت می‌کردند، نداده‌اند.

برزگر درباره انتقاد نمایندگان مجلس درباره ناکامی کشتی گفت: حق نمایندگان مجلس است و نماینده فدراسیون کشتی حتماً توضیح خواهد داد، موارد متعددی در شورا بررسی و علت را اعلام خواهیم کرد، کشتی‌گیرانی که عملکرد ضعیفی داشتند و همچنین نقاط ضعف فنی بررسی شد. ما باید به انتخابی پایبند باشیم، بهترین نفرات انتخابی را هم به مسابقات بردیم و به ترکیب تیم دست نزدیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد افزود: باید به انتخابی تیم ملی پایبند باشیم چون اگر نباشد پشتوانه‌های کشتی از بین خواهد رفت. به هر حال قانونمندی تاوان دارد و شاید نیازمند تغییراتی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *