شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱
وزیر صهیونیست:

تشکیل کشور فلسطین هرگز عملی نخواهد شد

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 545701
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برخی رویای تشکیل کشور فلسطین را در سر می‌پرورانند اما من وعده می‌دهم که چنین کشوری هرگز تشکیل نخواهد شد.
تشکیل کشور فلسطین هرگز عملی نخواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و یولی ادلشتاین رئیس کنست روز گذشته در مراسمی در شهرک صهیونیست نشین بیت ایل به مناسبت گذشت 40 سال از احداث این شهرک شرکت کردند.

منبع مذکور به نقل از مسئولان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که چشم انداز آینده دولت صهیونیستی وجود یک میلیون شهرک نشین در کرانه باختری است.

یولی ادلشتاین رئیس کنست رژیم صهیونیستی در سخنانی در این مراسم اظهار داشت که از ساکنان این شهرک و ساخت 300 واحد مسکونی جدید برای آنان حمایت می کند.

از سوی دیگر، نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که ماه آینده طرح ساخت 300 واحد مسکونی جدید در شهرک بیت ایل به تصویب می رسد.

بنت افزود که برخی رویای تشکیل کشور فلسطین را در سر می پرورانند اما من به شما (شهرک نشینان صهیونیست) قول می دهم که چنین چیزی غیر ممکن خواهد بود و کشور فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد.

وی از بنیامین نتانیاهو خواست کرانه باختری را به طور کامل به سیطره رژیم صهیونیستی درآورد.

نفتالی بنت افزود که ما از این کار حمایت می کنیم و مهم نیست که جامعه بین الملل چه موضعی در این زمینه دارد، زیرا ما قدرتمند هستیم و کسی نمی تواند جلودارمان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل : اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید