جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲

روایت واقعی مجری «صرفا جهت اطلاع» از تنبلی مدیران!

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 545621
محمد دلاوری از تنبلی و ولنگاری مدیران کشور انتقاد کرد.
روایت واقعی  مجری «صرفا جهت اطلاع» از تنبلی مدیران!
به گزارش جهان نيوز، محمد دلاوری مجری و طراح برنامه صرفا جهت اطلاع در پست اینستاگرامی خود نوشت:

آن وقت ها که «صرفا جهت اطلاع» را می نوشتم و اجرا می کردم گاهی دل نگران می شدم که نکند این متلک های یک طرفه من حقی از مردان سیاست در ایران ضایع کند و من به ناحق کسی را نقد کنم در این مدت که با عزیزان رخ به رخ می نشینم دریافته ام آن زمان کم کاری هم کرده ام.

ولنگاری، تنبلی، کلی گویی و حرفهای همینطوری تا مغز استخوان سیاست و اقتصاد ما رسوخ کرده است.

دلم هم صحبتی با یک استراتژیست درست و حسابی می خواهد یک ابر مرد توانا، قدرتمند، دوراندیش و هوشمند.


 برنامه صرفا جهت اطلاع طنز سیاسی بود که رفتار مدیران را با زبان طنز نقد می کرد و طراح این برنامه محمد دلاوری است. بعدها الگوهایی دیگر از این برنامه به نام دکتر سلام رواج یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بیشترین مشکل کشور ما مدیریتی است علی الخصوص مدیریت رانتی. مدیریتی که با به قدرت رسیدن یک جناح سیاسی، آقایی که رییس ستاد کاندیدای به قدرت رسیده بوده و از مدیریت سررشته ای ندارد، استاندار می شود. سایر روسای ادارات و دانشگاهها هم صرفا به دلیل وابستگی سیاسی به آن جناح به قدرت می رسند و الی آخر
Iran, Islamic Republic of
اقای دلاوری بخدامردم ایران خوب میفهمنداکثرمردم ایران حرفشان این است که جزرهبری معظم انقلاب مسولان دلسوزانگشت شمارنداکثراراحت طلب ورانت خوارشدندکجایندالگوهای کارجهادی مثل شهیدباکری وشهیدهمت نمیدانم این مردم فهیم چرادوباره فریب این دولت راخوردندالبته رقیب هراسی، ولخرجی هاازبیت المال و.‌‌..عوامل دیگرنیازبه تحلیل دارد