جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

اصلاح طلبان حتی با سید حسن هم رودربایسی ندارند!

آناج
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 545620
سید حسن خمینی را اصلاح‌‌طلبان تا وقتی قبول دارند که همچون آن‌‌ها نفرات جبهه مقابل را بکوبد، خوبی‌‌هایشان را نگوید و یک افراطی تمام‌‌ عیار باشد.
اصلاح طلبان حتی با سید حسن هم رودربایسی ندارند!
به گزارش جهان نيوز، سید حسن خمینی با حضور در مراسم تجلیل از زحمات شهردار سابق تهران به شب‌‌نشینی‌‌‌‌های خود با قالیباف اشاره و از زحمات او در طول سال‌‌های اخیر تشکر کرده است، به سبب همین اتفاق، آقایانِ مدافع تبدیل به مهاجم شده‌‌اند و تا توانسته‌‌اند به قول خودشان، یادگار امام را مذمت نموده‌‌اند تا از کرده‌‌اش پشیمان شود.
 
جریان‌‌های مخالف جبهه‌‌ی مورد حمایت قالیباف تا حدی پیش رفته‌‌اند که با تکفیر سید حسن خمینی، او را در زمره‌‌ی کسانی قرار داده‌‌اند که باید توسط رسانه‌‌های اصلاح‌‌طلب بی‌‌رحمانه نقد شود و دستِ‌‌کم اگر این امر نیز مقدور نیست، بزرگان از او تبری جویند!

 البته ادبیات این طیف زیاد تعجب‌‌آور نیست چراکه پیش‌‌تر نیز با اتخاذ چنین رویکردهایی تعبیرشان از دموکراسی را نشان داده‌‌اند لیکن آنچه جایِ تامل دارد عدم رودرواسی‌‌شان با سید حسنی است که در انتخابات برایشان سنگ‌‌ تمام گذاشت و آنان نیز در پاسخ عنوانِ دانشمند و آیت‌‌الله را به نوه‌‌ی امام هدیه دادند.

شاید همین الآن، در راستای اجرای همان سیاست‌‌های بی‌‌رحمانه، آقایان تصویر سیدحسن خمینی با رئیس‌‌جمهور سابق را در مراسم تحلیف روحانی منتشر کنند و او را هم انحرافی بنامند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این اقا زاده پس از رحلت پدر گرامیشان مرحوم سید احمد خمینی عملکرد خوبی از خودشان نشان ندادند .نه در فتنه 78 و نه در فتنه88 /نه در ساختمان حرم مطهر/ نه در موسسه چاپ و نشر آثار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ... اصلاح طلبان ایشان را هم مانند بسیاری دیگر از قطار خود پیاده خواهند کرد . از ایشان انتظار بود که پشت سر رهبری حرکت می کردند نه اینکه با فتنه گران و تحول خواهان غرب گرا نرد دوستی ببازند. امروز امام توسط برخی نامحرمان چنان نشان داده می شود که حتی خارج نشینانی مانند نیک آهنگ کوثر هم از خوشحالی در پوست خود نمی گنجند.
Iran, Islamic Republic of
از كسي كه بيشتر دوران نوجواني و جوانيش را با خانواده هاي افرادي همچون شيخ اكبر هاشمي و محمدخاتمي دمخور بوده و بيشتر تحت نفوذ افكار اين جماعت رشد ونمو داشته تا افكار انقلابي و ولايي مرحوم سيد احمد خميني, نمي توان و نبايد انتظار داشت كه با رفتار و حركات دشمن شادكن جماعت افسادطلب ,چندان مشكلي داشته باشه.
سروش
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم بعضی از اظهارنظرها جهت ایجاد شکاف بیشتر بین معتقدان است یا بعضی نوچه های امریکا در غالب اصول گرایی مطلب منتشر می کنند، اگر قرار معیار اصول گرایی فقط و فقط درست باشد، با خیلی از افراد باید دشمنی کرد.
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
شاید خداوند بدینوسیله می خواهد آقا سیدحسن را به تامل و تدبر وا دارد
Iran, Islamic Republic of
سید حسن آقای خمینی باید توجه کند که در طیف اصلاح طلبان عده ای دنبال استحاله نظام هستند و آنان به حضور کسی با نام خمینی در میان خود نیازمندند. اصلاح همواره امر لازمی است و اگر یک فرد اصولگرا اصلاحات مورد نیاز را پی نگیرد در جهت انقلاب و نظام حرکت نکرده است.مشکل ما با کسانی است که به دنبال استحاله نظام در لباس افراد ظاهرالصلاح هستند