پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
به‌جای رسانه‌ها، پشت درهای بسته مشکلات‌تان را حل کنید

آقایان وزارت ورزش وفدراسیون کشتی!لطفاًبس کنید!

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 545379
دود اتفاقاتی که از روز گذشته تا امروز میان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی رخ داده، قطعاً به چشم ورزش ایران خواهد رفت و این در حالی است.
آقایان وزارت ورزش وفدراسیون کشتی!لطفاًبس کنید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی فرانسه تنها یک مدال طلا کسب کرد و در رده نهم قرار گرفت تا یکی از بدترین نتایج کشورمان در سال‌های اخیر قم بخورد.

این موضوع واکنش مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان را به دنبال داشت و او در نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، خواستار بررسی این عملکرد شد. نامه وزیر ورزش به معاونش بلافاصله با واکنش فدراسیون کشتی همراه شد و این نهاد با انتشار بیانیه‌ای، انتقادات شدیدی را علیه وزارت ورزش مطرح کرد .

پس از این انتقادات، داورزنی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش تلاش کرد آب روی آتش این اختلاف بریزد و شرایط را آرام کند. برخی جملات او همچون «ما در کنار فدراسیون‌ها هستیم و به‌زودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی‌ها را اعلام می‌کنیم»، «کشتی نسبت به سایر رشته‌ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می‌گیرد»، «آنچه مهم است، تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است» و «ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و رسول خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست»، نشان داد که وزارت ورزش به دنبال ایجاد آرامش در ورزش است و نمی‌خواهد فضا بیش از این متشنج شود.

به نظر می‌رسید پس از این مصاحبه، جو آرام شود و فدراسیون و وزارت ورزش در فضایی دوستانه‌تر و پشت درهای بسته با یکدیگر در این باره مذاکره کنند، اما اقداماتی که دو طرف انجام دادند، خلاف این موضوع را نشان داد.

صحبت‌های تند مجید بنی‌تمیم نایب رئیس فدراسیون از یک طرف و انتشار و بازنشر مصاحبه‌های مختلف با تکیه بر انتقاد از فدراسیون کشتی در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضا را خیلی بیشتر متشنج کرد. تصاویر برخی از این صحبت‌ها در زیر آمده است:

دعوا و درگیری لفظی وزارت ورزش و فدراسیون کشتی چیزی جز آسیب زدن به ورزش در پی ندارد. اینکه پایگاه خبری وزارت ورزش و کانال رسمی این وزارتخانه در شبکه اجتماعی علیه فدراسیون کشتی موضع‌گیری کند و فدراسیون هم به تندی در رسانه‌ها جواب بدهد چاره کار نیست. آقایان مسئول در وزارت ورزش و فدراسیون کشتی! لطفاً این بحث را تمام و مشکلات‌تان را در پشت درهای بسته حل کنید. اینکه در رسانه‌ها از خجالت هم درآیید بر مشکلات می‌افزاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *