کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظر پروفسور سميعي در مورد عمل دست مقام معظم رهبری

7 شهريور 1396 ساعت 11:42

محمد همشیره زاده که از مکه برگشته می گوید وضع ایرانی ها خیلی خوب بوده ، افکار ما نفوذ کرده و بچه های عربستان، ایرانی را که می بینند با حماسه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می گویند.


گروه سیاسی جهان نیوز: در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی آمده است:

(سال60)
🔹جلسه‌ای‌ خصوصی‌، با آقایان‌ خامنه‌ای‌، باهنر و رجائی‌ داشتیم‌.آقای‌ خامنه‌ای‌ اطلاع‌ دادند که‌ پروفسور سمیعی‌ که‌ از آلمان‌ برای‌ معالجه‌ دست‌ ایشان‌ آمده‌ بود، گفته‌ است‌،دست‌ ایشان‌ممکن‌ است‌ به‌ حالت‌ اول‌ برنگردد و حرکت‌ کامل‌ پیدا نکند و همین‌ عمل‌ ناقص‌ هم‌، دو سه‌ماه‌ دیگر انجام‌ می‌شود. متأثر شدیم‌. قرار شد هفته‌ای‌ یک‌ جلسه‌ مشورتی‌، باحضور ایشان‌داشته‌ باشیم‌.

(سال62)
🔹‌از جواب‌ دفتر آقای‌ منتظری‌ به‌ نخست‌ وزیر، گله‌ و انتقاد شد. آقای‌ [محسن‌]رضایی‌، ازبرخورد تند و انتقادآمیز آیت‌الله‌ منتظری‌ با شورای‌ سپاه‌ گله‌ داشت‌.

(سال63)
🔹حاج‌ احمد آقا آمد و گفت‌ آقای‌  [اسدالله‌] لاجوردی‌، خدمت‌ امام‌ رسیده‌ و از اینکه‌ می‌خواهند [اداره‌ امور] زندانها و اطلاعات‌ را از ایشان‌ بگیرند، شکایت‌ داشته‌ و اعلام‌ خطر کرده‌ است‌؛ ولی‌امام‌ تأکید کرده‌اند که‌ تسلیم‌ قانون‌ باشد و فقط مسئولیت‌ دادستانی [انقلاب‌ تهران‌] را داشته‌ باشد و زندانها را تحویل‌ شورای‌ سرپرستی‌ زندانها و اطلاعات  [دادستانی‌] را هم‌ تحویل‌ وزیر اطلاعات‌بدهد ولی‌ او ناراضی‌ رفته‌ است‌. آقای‌ میرحسین‌موسوی‌، از عدم‌ همکاری‌ وزیر نفت‌ با معاملات‌ تهاتری‌ [پایاپای‌]، گله‌ کرد.

(سال65)
🔹محمد همشیره زاده که از مکه برگشته می گوید وضع ایرانی ها خیلی خوب بوده ، افکار ما نفوذ کرده و بچه های عربستان، ایرانی را که می بینند با حماسه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می گویند.

(سال69)
🔹دكتر [علي اكبر] ولايتى، [وزير امور خارجه] و [علي]فلاحيان، [وزير اطلاعات]آمدند. اختلافات دو وزارت را كه در اثر تداخل وظايف پيش آمده است، مطرح كردند.سرانجام با داورى من به توافق رسيدند؛ قرار شد عدد مأموران اطلاعات در خارج محدود نشود، ولى به تصويب وزيرامورخارجه هم برسند و در محل، تابع سفير باشند و اطلاعات و اسناد را به صورت موردى بگيرند.آقاى [احمد]جنتى[رییس سازمان تبلیغات اسلامی]، از سخت‌گيرى [آقای غلامحسين كرباسچي]شهردار تهران در مورد صدور جواز ساختمان مركزي سازمان تبليغات اسلامى گلايه كرد.

(سال70)
🔹شب نمايندگان مجلس و اعضاى دولت مهمانم بودند.چند نفر از نمايندگان، ضمن تشكر از شخص من،انتقادات خود را از امور جارى و به‌خصوص گرانى گفتند و من جواب دادم؛ به نظرم مجاب شده بودند.شام ماندند. نامه‌هاى زيادى دادند و رفتند. ساعت دوازده شب به خانه رسيدم.


کد مطلب: 545317

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/545317/نظر-پروفسور-سميعي-مورد-عمل-دست-مقام-معظم-رهبری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com